Author:
Evaluation:
Published: 12.11.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Reklāmas analīze, izmantojot Ervinga Gofmaņa dramaturģijas pieeju', 1.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas analīze, izmantojot Ervinga Gofmaņa dramaturģijas pieeju', 2.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas analīze, izmantojot Ervinga Gofmaņa dramaturģijas pieeju', 3.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas analīze, izmantojot Ervinga Gofmaņa dramaturģijas pieeju', 4.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas analīze, izmantojot Ervinga Gofmaņa dramaturģijas pieeju', 5.
Extract

Savukārt, lai piesaistītu pieaugušo mērķauditoriju, ražotāji izvēlas dramatizēšana ar cenu palīdzību. Cena publikai var likt noticēt, ka produkts ir svarīgs un ka ir savas cenas vērts, kaut arī patiesībā precei ir uzlikts uzcenojums, ko ražotājs izmanto saviem ieguvumiem vai komunālo izdevumu segšanai.
Reklāmas priekšplāns ir daudz interesantāks nekā aizkulises. Aizkulisēs notiek smags darbs, lai reklāmu sagatavotu, savukārt priekšplāns ir reklāmas seja. Priekšplānu varam nodalīt divās daļās - nosacīta telpa, kurā publikas tiek radīta gatavā izrāde un tas ir viss, ko izrādē parāda spēlētājs, lai ietekmētu publiku.
Kā piemēru priekšplānam un izrādei var minēt – “Ēd kūku X un Tu nonāksi jautrā, aizraujošā draugu ballītē” (fonā skan mērķauditorijai raksturīga un populāra dziesma). Ballīte, aizraujošā atmosfēra – tas ir reklāmas priekšplans un izrāde. Pēc šī varam secināt, ka reklāma bieži vien ir vienkārši safabricēta, jo tā ir nepatiesa un paspilgtina produktu īpašības.

Author's comment
Atlants