Author:
Evaluation:
Published: 19.03.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Politiskā reklāma', 1.
  • Summaries, Notes 'Politiskā reklāma', 2.
  • Summaries, Notes 'Politiskā reklāma', 3.
Extract

Lai arī tikai 8% vēlētāju savu izvēli izdara pateicoties politiskajai reklāmai, tomēr vairāk nekā 50% vēlētāju izdara savu izvēli pamatojoties uz medijos sniegto informāciju par politiskajiem spēkiem un pašu politisko spēku uzstāšanos medijos. Un tikai 1% savu izvēli izdara balstoties uz līdzšinējo politisko spēku darbību. Kopumā situācija rāda, ka priekšvēlēšanu kampaņai ir nozīmīgākā loma vēlētāju izvēlei, kas, protams, ir nekorekti, jo tiek ievēlēti politiskie spēki, kas izveido veiksmīgāko kampaņu, sludinot aktuālākos un populārākos mērķus un piesaistot populārus cilvēkus, bet to līdzšinējā darbība spēlē minimālu lomu.
Tieši šī iemesla dēļ vairākās Eiropas valstīs ir aizliegta apmaksāta politiskā reklāma (Beļģija, Čehija, Francija, Itālija, Nīderlande, Norvēģija, Portugāle, Zviedrija, Šveice, Lielbritānija)

Author's comment
Atlants