Author:
Evaluation:
Published: 07.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 1.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 2.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 3.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 4.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 5.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 6.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 7.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 8.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 9.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 10.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 11.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 12.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 13.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 14.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 15.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 16.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 17.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 18.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 19.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 20.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 21.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 22.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 23.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 24.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 25.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 26.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 27.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 28.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 29.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 30.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite restorānā', 31.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vispārējās ziņas par uzņēmumu    4
2.  Tehnoloģiskie procesi    8
2.1.  Izejvielu sagādes organizācija    8
2.2.  Izejvielu pirmapstrāde    12
2.3.  Ēdiena gatavošana    17
2.4.  Gatavās produkcijas kvalitātes pārbaude    19
2.5.  Gatavās produkcijas realizācija    20
3.  Sanitārhigiēniskās prasības uzņēmumā    21
4.  Tehnoloģiskās iekārtas    23
4.1.  Speciālās tehnoloģiskās iekārtas    24
4.2.  Mehanizācijas un automatizācijas līmeņa raksturojums uzņēmumā    25
4.3.  Kontroles un mērinstrumenti    26
4.4.  Ražošanas telpu plāns ar iekārtu izvietojumu    27
4.4.  Tehnoloģisko procesu plūsmu norises apraksts    28
  Secinājumi    29
  Izmantotā literatūra    30
Extract

2.1. Izejvielu sagādes organizācija
Piegādātāju izvēlās pēc:
cenas;
piegādes veida;
iepakojama materiāla;
piegādātāja atpazīstamības.
Par ēdināšanas uzņēmumu piegādātājiem var būt: Pārtikas un veterinārajā dienestā reģistrēti vai atzīti uzņēmumi;
Izejvielas uzņēmumam piegādā no visas Latvijas un ir sadarbības līgumi ar vairākām firmām. Uzņēmuma direktors pats atrod piemērotāko piegādātāju, vadoties pēc savu draugu- uzņēmēju padomiem. Bieži piegādātāji paši atbrauc un sazinās ar direktoru un piedāvā savus pakalpojumus, izstāsta priekšrocības, un līguma slēgšanas noteikumus.
Par piegādātāju izvēli, produktu līgumu slēgšanu, sortimenta izvēli un sortimenta saraksta aktualizāciju ir atbildīgs noliktavas vadītājs, kas šajā uzņēmumā ir pats direktors. Slēdzot līgumus un izvēloties produktu sortimentu, atbildīgā persona pārbauda kvalitāti/nekaitīgumu apliecinošos dokumentus, kas var būt ražotāja izsniegtā deklarācija, kvalitātes apliecība, specifikācija, testēšanas pārskats u.tml., neatkarīgas atbilstības novērtēšanas institūcijas izsniegts atbilstības apliecinājums, kā arī pārliecinās par pavaddokumentu pareizu noformēšanu.
Regulāri tiek pārskatīti noslēgtie līgumi un preču sortiments. Piegādātāju pārvērtēšanā tiek izmantota visa sadarbības laikā uzkrāta informācija, t.sk. līgumu nosacījumu izpildi ( piegādes laiks, transportēšanas nosacījumi, produktu derīguma termiņi, iepakojuma stāvoklis, produktu marķējums, produktu kvalitāte un citi) un konstatētās neatbilstības, reģistrētas mutiskās un rakstiskās sūdzības par produktu kvalitāti un nekaitīgumu, kā arī otrās puses piegādātāju auditu rezultāti.
Atbildīgais par produktu pieņemšanu SIA „x” saskaņā ar noteiktajiem pienākumiem ir noliktavas vadītājs( direktors), kas organizē produktu izkraušanu no autotransporta iespējami ātri un novietošanu pārtikas uzglabāšanas noliktavā vai aukstuma iekārtās. …

Author's comment
Atlants