Author:
Evaluation:
Published: 09.12.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Pirmsskolas pedagoga profesionālās darbības būtība un kompetences', 1.
  • Presentations 'Pirmsskolas pedagoga profesionālās darbības būtība un kompetences', 2.
  • Presentations 'Pirmsskolas pedagoga profesionālās darbības būtība un kompetences', 3.
  • Presentations 'Pirmsskolas pedagoga profesionālās darbības būtība un kompetences', 4.
  • Presentations 'Pirmsskolas pedagoga profesionālās darbības būtība un kompetences', 5.
  • Presentations 'Pirmsskolas pedagoga profesionālās darbības būtība un kompetences', 6.
  • Presentations 'Pirmsskolas pedagoga profesionālās darbības būtība un kompetences', 7.
  • Presentations 'Pirmsskolas pedagoga profesionālās darbības būtība un kompetences', 8.
  • Presentations 'Pirmsskolas pedagoga profesionālās darbības būtība un kompetences', 9.
  • Presentations 'Pirmsskolas pedagoga profesionālās darbības būtība un kompetences', 10.
  • Presentations 'Pirmsskolas pedagoga profesionālās darbības būtība un kompetences', 11.
  • Presentations 'Pirmsskolas pedagoga profesionālās darbības būtība un kompetences', 12.
  • Presentations 'Pirmsskolas pedagoga profesionālās darbības būtība un kompetences', 13.
  • Presentations 'Pirmsskolas pedagoga profesionālās darbības būtība un kompetences', 14.
  • Presentations 'Pirmsskolas pedagoga profesionālās darbības būtība un kompetences', 15.
  • Presentations 'Pirmsskolas pedagoga profesionālās darbības būtība un kompetences', 16.
Extract

Skolotājam jābūt ne tikai labam pedagogam, bet arī labam psihologam. Skolotājs var izprast bērnu uzvedību, novērojot tos grupas situācijās, jo viņu uzvedība ir jēgpilna vienīgi situācijas ietvaros.

Prasmīgs skolotājs izjutīs, kāda gaisotne valda grupā. Grupas klimats atspoguļo bērnu raksturus un ietekmē katra bērna emocionālo un sociālo attīstību.

Tā kā pirmsskolas izglītības iestādes vidē bērnam centrālā persona ir skolotājs, tad viņam ir jābūt labai prasmei veidot pozitīvu saskarsmi, jo pozitīvas saskarsmes ietekmē bērni strādā ar lielāku atdevi, un pozitīva saskarsme pirmsskolā ir pamats saskarsmei turpmākajā dzīvē (darbā, ģimenē utt.).

Mūsdienās lomu “skolotājs – informācijas sniedzējs un transformētājs” nomaina daudzfunkciju skolotāja kā mācību procesa organizētāja lomas: pedagogs kā iedvesmotājs, atbalstītājs, virzītājs, motivētājs, vērotājs, padomdevējs, izvērtētājs, palīgs, pētnieks, iniciators. Mainoties skolotāja lomai, mainās mācību vide grupā (Lanka, 1995., 7. – 9.lpp.).


Author's comment
Atlants