Author:
Evaluation:
Published: 17.06.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
  • Research Papers 'Industrijas analīze uzņēmumam', 1.
  • Research Papers 'Industrijas analīze uzņēmumam', 2.
  • Research Papers 'Industrijas analīze uzņēmumam', 3.
  • Research Papers 'Industrijas analīze uzņēmumam', 4.
  • Research Papers 'Industrijas analīze uzņēmumam', 5.
  • Research Papers 'Industrijas analīze uzņēmumam', 6.
  • Research Papers 'Industrijas analīze uzņēmumam', 7.
  • Research Papers 'Industrijas analīze uzņēmumam', 8.
  • Research Papers 'Industrijas analīze uzņēmumam', 9.
  • Research Papers 'Industrijas analīze uzņēmumam', 10.
  • Research Papers 'Industrijas analīze uzņēmumam', 11.
  • Research Papers 'Industrijas analīze uzņēmumam', 12.
  • Research Papers 'Industrijas analīze uzņēmumam', 13.
  • Research Papers 'Industrijas analīze uzņēmumam', 14.
  • Research Papers 'Industrijas analīze uzņēmumam', 15.
  • Research Papers 'Industrijas analīze uzņēmumam', 16.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  PRODUKTU RAKSTUROJUMS    4
  Uzņēmuma piedāvātie produkti    5
  VISPĀRĒJS INDUSTRIJAS RAKSTUROJUMS    6
  KONKURENTU ANALĪZE    9
  Tiešo konkurentu uzskaitījums    9
  Netiešo konkurentu uzskaitījums    10
  Potenciālie konkurenti    10
  STATISTISKO DATU ANALĪZE    11
  IESPĒJU UN DRAUDU ANALĪZE    12
  SECINĀJUMI    13
  Izmantotie avoti    14
Extract

SECINĀJUMI
Kopumā, ejot cauri visam darbam nākas secināt, ka industrija varētu būt pievilcīga. Taču galvu nepamet doma, ka tas varētu būt īstenojams, diezgan grūti. Pirmkārt jau iespaidīgās investīcijas, kas nepieciešamas, lai uzsāktu šāda veida biznesu. Protams, sākumā jau varētu sākt pamazām – atvērt abģērbu veikalu, kurš piedāvā konkrētus produktus tieši atpūtas cienītājiem pie dabas un medniekiem. Pēc tam lēnām attīstoties, varētu pievienot savā darbības veidu sarakstā vēl kādu novirzienu. Taču mīnuss šim visam ir tāds, ka netiek izpildīts uzdevums uzreiz. Respektīvi netiek atvērts veikals, kur viss būtu vienu viet. Arī grūtāk piesaistīt klientus būtu uz abģērbu veikalu, nekā uz mednieku veikalu. Tas jau pēc sava nosaukuma pasaka to, ka tur iespējams iegādāties visu nepieciešamo. Tāpēc, lai saprastu to, cik Latvijā tas ir reāli – uzreiz uzsākt šāda veida darbību, būtu nepieciešams uzzināt Latvijas vadošo mednieku veikalu pieredzi. Vai tie ir attīstījuši pamazām savu produktu sortimentu, vai visu uzsākuši nekavējoties. Jāpatur arī prātā doma, ka šis viss attiecas uz pirmo veikalu. Veiksmes gadījumā, turpināt izplatīt savus veikalus pa Latviju, jau vairs nebūtu tik grūti kā atvērt pirmo.

Author's comment
Atlants