• Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna pašapkalpošanās prasmju veicināšanā 5-6 gadu vecumā

     Free!

    Presentations11 Pedagogy

Evaluation:
Published: 12.11.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
  • Presentations 'Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna pašapkalpoša', 1.
  • Presentations 'Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna pašapkalpoša', 2.
  • Presentations 'Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna pašapkalpoša', 3.
  • Presentations 'Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna pašapkalpoša', 4.
  • Presentations 'Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna pašapkalpoša', 5.
  • Presentations 'Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna pašapkalpoša', 6.
  • Presentations 'Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna pašapkalpoša', 7.
  • Presentations 'Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna pašapkalpoša', 8.
  • Presentations 'Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna pašapkalpoša', 9.
  • Presentations 'Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna pašapkalpoša', 10.
  • Presentations 'Mācību metodes un pedagoģiskā procesa organizācijas īpatnības bērna pašapkalpoša', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  5-6 gadus vecu bērnu attīstības iezīmes   
  Pašapkalpošanās prasmes   
  Metodiskās idejas bērna pašapkalpošanās prasmju veicināšanai   
  Mūsdienīga mācību vide ir...   
  Secinājumi   
  Izmantotā literatūra   
Extract

Secinājumi
Lai veiksmīgi attīstītu pašapkalpošanās prasmes, jābūt ļoti labai savstarpējai sadarbībai starp pirmsskolas pedagogu un vecākiem.
Mēs pieaugušie nevaram aizmirst, ka darbības, kas mums šķiet viegli izdarāmas un pašaprotamas, bērnam var sagādāt lielas grūtības.
Ļoti svarīgi ir veicināt bērnu darboties pašam.

Author's comment
Atlants