Author:
Evaluation:
Published: 22.04.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Alises Milleres populārzinātniskās grāmatas “Apdāvinātā bērna drāma” analīze', 1.
  • Summaries, Notes 'Alises Milleres populārzinātniskās grāmatas “Apdāvinātā bērna drāma” analīze', 2.
  • Summaries, Notes 'Alises Milleres populārzinātniskās grāmatas “Apdāvinātā bērna drāma” analīze', 3.
  • Summaries, Notes 'Alises Milleres populārzinātniskās grāmatas “Apdāvinātā bērna drāma” analīze', 4.
  • Summaries, Notes 'Alises Milleres populārzinātniskās grāmatas “Apdāvinātā bērna drāma” analīze', 5.
  • Summaries, Notes 'Alises Milleres populārzinātniskās grāmatas “Apdāvinātā bērna drāma” analīze', 6.
  • Summaries, Notes 'Alises Milleres populārzinātniskās grāmatas “Apdāvinātā bērna drāma” analīze', 7.
Extract

Mūsu personības pamats tiek ielikts bērnībā. Ja bērnībā mūs ir piemeklējušas traumatiskas situācijas, personībai ir iespējas pilnvērtīgi attīstīties, ja izvērtējam bērnības notikumus un pietuvinam tos apziņai. Nebēgam no sevis un sevī esošā bērna, bet risinam un pieņemam. Izprotam procesus, kas nosaka mūsu rīcību. Bērnības ciešanu apspiešana bieži nosaka indivīdu dzīvi.
Lai gan talantīgie bērni dēļ savām spējām, straujās attīstības, veiksmes, izcilības gūst pieaugušo atzinību, viņi jūtas vientuļi un nesaprasti. Šos bērnus vajā depresija un savas eksistences bezjēdzīguma izjūta. …

Author's comment
Atlants