Evaluation:
Published: 14.07.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
  • Research Papers 'Pedagoģiskā darbība un pedagoga darbības plānošanas nosacījumi vidusskolā', 1.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā darbība un pedagoga darbības plānošanas nosacījumi vidusskolā', 2.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā darbība un pedagoga darbības plānošanas nosacījumi vidusskolā', 3.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā darbība un pedagoga darbības plānošanas nosacījumi vidusskolā', 4.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā darbība un pedagoga darbības plānošanas nosacījumi vidusskolā', 5.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā darbība un pedagoga darbības plānošanas nosacījumi vidusskolā', 6.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
1)  Situācijas    3
2)  Aktualitāte    3
2.  Teorētiskais un pedagogu-praktiķu skatījums    4
1)  Skolotāju profesionālās ētikas kodekss    4
2)  Skolotāju teiktais    4
3)  No menedžmenta teorijas   
3.  Iespējamie praktiskie risinājumi   
4.  Secinājumi   
Extract

Klejojot internetā un meklējot problēmu, ko analizēt, iegāju arī portāla “skolotājs.lv” forumā, kur atradu diskusiju par attiecībām skolas kolektīvā, kurā lielākā daļa dalībnieku sūdzējās, ka skolas kolektīvā esot intrigas, kolēģu “aprunāšana” utt. Īsumā pastāstot par savu situāciju un palūdzot izstāstīt kādu konkrētu situāciju, drīz vien saņēmu šādu divu situāciju pārstāstu:
1. Situācija:
“Skolotāja bērns regulāri mājās stāsta vecākiem par saviem skolotājiem "zilus, zaļus brīnumus", lai attaisnotu savu slinkumu.
Mamma neiet pie kolēģa - koleģiāli (vai arī kā mamma) aprunāties par savu bērnu, bet paļaujoties uz sava mīluļa stāstīto laiž tālāk "pīli"- tas kolēģis slikti strādā, nemāca to ko vajag, utt.” [OK]…

Author's comment
Atlants