-
Skaņa
Level:
Elementary school
Literature:
n/a
References:
Used
Table of contents
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 2 | |
1. | Informācija par skaņu | 3 |
1.1. | Skaņas izplatīšanās | 3 |
1.2. | Skaņa ikdienā | 3 |
1.3. | Intervija ar fiziķi Valdi Peisenieku | 3 |
2. | Skaņas veidi | 4 |
2.1. | Ultraskaņa | 4 |
2.2. | Infraskaņa | 4 |
3. | Aptauja | 5 |
3.1. | Aptaujas veidošana (sīks apraksts kā veidojāt aptauju) | 5 |
3.2. | Statistika | 5 |
3.2.1. | Vecuma grupas | 5 |
3.2.2. | Dzimums | 5 |
3.2.3. | Pārējo jautājumu statistika | 5 |
4. | Nobeigums | 6 |
5. | Pielikums | 7 |
Extract
4. Nobeigums
Pēc darba veikšanas es sapratu, ka skaņa ir daudzveidīga. Īsāk sakot ir divi skaņu veidi – skaņas, kuras cilvēks var dzirdēt un skaņas, kuras nevar.
Veicot šo darbu, es arī uzzināju kaut ko jaunu. Es paplašināju skolā iegūtās zināšanas par ultraskaņu un infraskaņu. Es arī pārbaudīju savu dzirdes diapazonu, kas ir no 40Hz līdz 17 000Hz. Iemācījos arī veidot aptauju, kas man palīdzēja darba gaitā aptaujāt cilvēkus, bet tikai ar to informāciju bija pa maz. Līdz ar to esarī devās intervēt cilvēkus Rīgas ielās, kas priekš autora bija laba pieredze.
Darbā izpildīju visus izvirzītos nosacījumus un hipotēze piepildījās.
…
Author's comment
Referāts, precīzāk projekta darbs par skaņu. Ietverta intervija, aptauja, teorija