Author:
Evaluation:
Published: 30.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
  • Research Papers 'Preces pozīciju nostiprināšana uzņēmumā', 1.
  • Research Papers 'Preces pozīciju nostiprināšana uzņēmumā', 2.
  • Research Papers 'Preces pozīciju nostiprināšana uzņēmumā', 3.
  • Research Papers 'Preces pozīciju nostiprināšana uzņēmumā', 4.
  • Research Papers 'Preces pozīciju nostiprināšana uzņēmumā', 5.
  • Research Papers 'Preces pozīciju nostiprināšana uzņēmumā', 6.
  • Research Papers 'Preces pozīciju nostiprināšana uzņēmumā', 7.
  • Research Papers 'Preces pozīciju nostiprināšana uzņēmumā', 8.
  • Research Papers 'Preces pozīciju nostiprināšana uzņēmumā', 9.
  • Research Papers 'Preces pozīciju nostiprināšana uzņēmumā', 10.
Extract

Prece ir viss, kas var apmierināt patērētāja vajadzības un tiek piedāvāts tirgū iegādei, izmantošanai, patēriņam. ( iesaiņojums, forma, īpašības, kvalitāte, marķējums).
Preces papildus labumi ir garantijas, iegādes un piegādes nosacījumi, uzstādīšana, apkalpošana pēc pārdošanas, papildus preces.
Preces pozicionēšana ir darbības, lai nodrošinātu prece vēlamu un no visām precēm atšķirīgu vietu tirgū un patērētāja uztverē.
Tirgzinības ir plaša, daudzpusīga darbība ar tirgu, pētot, prognozējot, analizējot, vērtējot, iedarbojoties, pārbaudot dažādus procesus un teorijas, lai optimālā veidā un vietā “savestu kopā “ preci un pircēju.
Mārketings, no vienas puses ir:
- rūpīga un daudzpusīga tirgus, pieprasījuma, gaumes un vajadzību izpēte;
- ražošanas orjentācija uz jaunajām vajadzībām
- ražotās produkcijas orjentācija uz noteiktu patērētāju grupu, kas šīs preces labprātāk pērk.…

Author's comment
Atlants