Evaluation:
Published: 01.09.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
  • Research Papers 'AS "Latvijas Unibanka" reklāma un tās efektivitāte', 1.
  • Research Papers 'AS "Latvijas Unibanka" reklāma un tās efektivitāte', 2.
  • Research Papers 'AS "Latvijas Unibanka" reklāma un tās efektivitāte', 3.
  • Research Papers 'AS "Latvijas Unibanka" reklāma un tās efektivitāte', 4.
  • Research Papers 'AS "Latvijas Unibanka" reklāma un tās efektivitāte', 5.
  • Research Papers 'AS "Latvijas Unibanka" reklāma un tās efektivitāte', 6.
  • Research Papers 'AS "Latvijas Unibanka" reklāma un tās efektivitāte', 7.
  • Research Papers 'AS "Latvijas Unibanka" reklāma un tās efektivitāte', 8.
  • Research Papers 'AS "Latvijas Unibanka" reklāma un tās efektivitāte', 9.
  • Research Papers 'AS "Latvijas Unibanka" reklāma un tās efektivitāte', 10.
  • Research Papers 'AS "Latvijas Unibanka" reklāma un tās efektivitāte', 11.
  • Research Papers 'AS "Latvijas Unibanka" reklāma un tās efektivitāte', 12.
  • Research Papers 'AS "Latvijas Unibanka" reklāma un tās efektivitāte', 13.
  • Research Papers 'AS "Latvijas Unibanka" reklāma un tās efektivitāte', 14.
  • Research Papers 'AS "Latvijas Unibanka" reklāma un tās efektivitāte', 15.
  • Research Papers 'AS "Latvijas Unibanka" reklāma un tās efektivitāte', 16.
  • Research Papers 'AS "Latvijas Unibanka" reklāma un tās efektivitāte', 17.
  • Research Papers 'AS "Latvijas Unibanka" reklāma un tās efektivitāte', 18.
  • Research Papers 'AS "Latvijas Unibanka" reklāma un tās efektivitāte', 19.
  • Research Papers 'AS "Latvijas Unibanka" reklāma un tās efektivitāte', 20.
  • Research Papers 'AS "Latvijas Unibanka" reklāma un tās efektivitāte', 21.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Mārketings rītdienai - reklāma kā tilts starp klientu un Banku   
2.  Unibankas Korporatīvās identitātes rokasgrāmata   
2.1.  Simbols un Grafiskā zīme   
2.2.  Unibankas dokumenti   
2.3.  Unibanka medijos   
2.4.  Ēkas: interjers un eksterjers   
2.5.  Korporatīvā identitāte ikdienā   
3.  Nobeigums   
Extract

Kas ir reklāma?
Reklāma dod iespēju informēt sabiedrību par produktiem un pakalpojumiem, to uzlabojumiem un jau esošajām priekšrocībām. Galvenais reklāmas pamatā parasti ir mārketings – notiek tirgus izpēte, mērķauditorijas noteikšana un izvēle. Pēc iegūtajiem datiem arī tiek nolemts, kāda reklāma produktam vai pakalpojumam ir nepieciešama.
Lai reklāma būtu efektīvāka, tajā izmanto īpašus, cilvēka uzmanību augstākajā mērā piesaistošus elementus. Reklāma, kas pasniegta kā profesionāls tehniskais izpildījums, rada cilvēkos pozitīvas emocijas, to ir vieglāk uztvert, kā arī tā labāk paliek atmiņā.
Kā viens no veiksmīgas Bankas darbības pamatnosacījumiem ir laba sabiedrības un Bankas klientu informētība par piedāvāto produktu un pakalpojumu labajām īpašībām, un to pielietošanas efektivitāti.
Tāpēc, kā Unibankas darbinieks, izvēlējos šo kursa tēmu, lai aprakstītu un sniegtu plašāku informāciju par mūsu Bankas reklāmas stilu – kā Bankas unikālo identitāti.

Mārketings rītdienai...

Mārketings šodien kā māksla atspoguļo mūslaiku tendences un virzienus. Mēs, bankas darbinieki, ka ar savu darbību Banka atspoguļo tos procesus, kuros mēs visi kopā esam iesaistīti un dzīvojam. Unibanka ir mūsdienīgs un funkcionāls organisms, kas seko pārmaiņām un ir aktīva to realizētāja sabiedriskajā dzīvē. Taču jebkurai aktivitātei ir nepieciešama sava vizuālā čaula, kas padara to paliekošu un atpazīstamu.
Mūsu domas, kustības un rīcības kontrolē smadzenes. Un, vai tad mārketings nav māksla, kā panākt mums vēlamu cilvēka rīcību, kas ļautu turpmāk šo cilvēku mīļi dēvēt par mūsu Bankas klientu? Ir teiciens – ja Jums neko nevajag, un Jūs nevienam neesat vajadzīgs, tad nav arī mārketinga. Taču dzīve piedāvā savus spēles noteikumus. Tāpēc arī mēs pastāvam Bankā kā vesela komanda, kas strādā, lai apzinātu un apmierinātu mūsu mērķauditorijas vajadzības radot jaunus un piedāvājot jau esošus Bankas produktus un pakalpojumus. …

Author's comment
Atlants