Author:
Evaluation:
Published: 08.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
  • Research Papers 'Pirmsskolēna sagatavošana skolai', 1.
  • Research Papers 'Pirmsskolēna sagatavošana skolai', 2.
  • Research Papers 'Pirmsskolēna sagatavošana skolai', 3.
  • Research Papers 'Pirmsskolēna sagatavošana skolai', 4.
  • Research Papers 'Pirmsskolēna sagatavošana skolai', 5.
  • Research Papers 'Pirmsskolēna sagatavošana skolai', 6.
  • Research Papers 'Pirmsskolēna sagatavošana skolai', 7.
  • Research Papers 'Pirmsskolēna sagatavošana skolai', 8.
Extract

Šodien 5 - 6 gadus vecu bērnu obligāta sagatavošana pamatizglītības apguvei ir īstenojusies. „Par to, lai bērns būtu sagatavots skolai, atbild ģimene. Pirmsskolas iestāde ir atbalsts ģimenei bērna attīstības un audzināšanas īstenošanā.”
„Ģimenes galvenie uzdevumi ir:
vides radīšana bērna personības attīstībai;
nodrošināt bērna psiholoģisko aizsardzību un drošību;
bērna materiālo vajadzību apmierināšana;
radīt iespēju bērnam apgūt praktiskas iemaņas un prasmes, lai veiktu pašapkalpošanos un palīdzības sniegšanu un ģimenes locekļiem;
bērna pašcieņas un pašapziņas veicināšana.”
Ne visas ģimenes realizē iespējas bērna attīstībā. Par iemeslu varētu būt neprasme daļēji arī nevēlēšanās to darīt. Tāpēc ģimenēm pirmsskolas pedagogu palīdzība ir nepieciešama. Abas puses vieno kopīgs mērķis: sekmīga bērna audzināšana un sagatavošana skolai.
Tas plašākā nozīmē ir veidot bērnā „ES” apziņu, kuras pamatā ir bērna rīcības, darbības, jūtu, vēlmju un interešu apzināšanās, spēju izpausmi aktīvā darbībā, ievērojot vispārcilvēciskās vērtības; Kopējā sadarbībā vajadzētu iesaistīt visus ģimenes locekļus, tas celtu ģimenes prestižu un pedagogs labāk izzinātu bērnu.…

Author's comment
Atlants