Papīra lapu 1x jāpārloka uz pusēm. Jāpievērš bērnu uzmanību tam, lai sakristu visi stūrīši. Tad lapu atloka un precīzi pa locījuma līniju, pārgriež uz pusēm.
Skolotāja jautā: „Ko es izdarīju? Sadalīju lapu 2 vienādās daļās. Aicinu to pašu izdarīt arī bērniem. Ko jūs darījāt? Kas iznāca?”
Skolotāja piedāvā kādam bērnam parādīt vienu daļu un apvilkt to ar pirkstu pa malām.
Skolotāja: „Kā sauc šo daļu? Vienu no divām vienādām daļām sauc par pusi. Cik pavisam ir puses? Maija, apvelc lūdzu otru pusi. Kas ir lielāks – vesela lapa vai puse?”
Skolotāja apvelk ar roku veselai lapai un pusei. Pārjautā vēlreiz – kā bērni ieguva divas vienādas daļas? Seko tam, lai bērni atbildētu pilnos teikumos. Bērni uz sadalītajām lapām var uzzīmēt zaķītim mielastu.
…