Author:
Evaluation:
Published: 08.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Rotaļnodarbība matemātikā', 1.
  • Summaries, Notes 'Rotaļnodarbība matemātikā', 2.
  • Summaries, Notes 'Rotaļnodarbība matemātikā', 3.
  • Summaries, Notes 'Rotaļnodarbība matemātikā', 4.
  • Summaries, Notes 'Rotaļnodarbība matemātikā', 5.
  • Summaries, Notes 'Rotaļnodarbība matemātikā', 6.
Extract

Papīra lapu 1x jāpārloka uz pusēm. Jāpievērš bērnu uzmanību tam, lai sakristu visi stūrīši. Tad lapu atloka un precīzi pa locījuma līniju, pārgriež uz pusēm.
Skolotāja jautā: „Ko es izdarīju? Sadalīju lapu 2 vienādās daļās. Aicinu to pašu izdarīt arī bērniem. Ko jūs darījāt? Kas iznāca?”
Skolotāja piedāvā kādam bērnam parādīt vienu daļu un apvilkt to ar pirkstu pa malām.
Skolotāja: „Kā sauc šo daļu? Vienu no divām vienādām daļām sauc par pusi. Cik pavisam ir puses? Maija, apvelc lūdzu otru pusi. Kas ir lielāks – vesela lapa vai puse?”
Skolotāja apvelk ar roku veselai lapai un pusei. Pārjautā vēlreiz – kā bērni ieguva divas vienādas daļas? Seko tam, lai bērni atbildētu pilnos teikumos. Bērni uz sadalītajām lapām var uzzīmēt zaķītim mielastu.

Author's comment
Atlants