Author:
Evaluation:
Published: 20.03.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
  • Research Papers 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 1.
  • Research Papers 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 2.
  • Research Papers 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 3.
  • Research Papers 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 4.
  • Research Papers 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 5.
  • Research Papers 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 6.
  • Research Papers 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 7.
  • Research Papers 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 8.
  • Research Papers 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 9.
  • Research Papers 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 10.
  • Research Papers 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 11.
  • Research Papers 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 12.
  • Research Papers 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 13.
  • Research Papers 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 14.
  • Research Papers 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 15.
  • Research Papers 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 16.
  • Research Papers 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 17.
  • Research Papers 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 18.
  • Research Papers 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 19.
  • Research Papers 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 20.
  • Research Papers 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 21.
  • Research Papers 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 22.
  • Research Papers 'Kodoskopa materiāli matemātikā', 23.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Kodoskopa materiāli algebrā    4
2.1.  Algebriskās vienādības    4
2.2.  Algebriskās nevienādības    6
2.3.  Funkcijas    8
3.  Kodoskopa materiāli ģeometrijā    10
3.1.  Planimetrija    10
3.2.  Stereometrija    15
4.  Izmantotā literatūra    23
Extract

Ievads

Mana darba tēma ir kodoskopa materiāli matemātikā. Atmiņa ir pagātnes pieredzes organizēšanas un saglabāšanas process, kas ļauj atkārtoti izmantot šo pieredzi pašreizējajā dzīvē. Cilvēka uztverē un atmiņā izšķir trīs galvenos veidus; vizuāla uztvere, dzirdes uztvere un kinētiskā uztvere. Divdesmit deviņiem procentiem no mums dominējošā uztvere ir redzes un arī pārējiem redzes uztvere lielā mērā palīdz uztvert jaunas zināšanas un informāciju. Tāpēc es esmu nolēmis sagatavot kodoskopa materiālus matemātikā, lai skolotājs varētu katru reizi runājot par konkrēto tēmu parādīt attiecīgo attēlu vai grafiku, kura uzzīmēšana prasītu daudz lielāku laiku.

Author's comment
Atlants