• Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stundāspamatskolas jaunākajās klasēs

     

    Research Papers21 Pedagogy

Author:
Evaluation:
Published: 08.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Used
  • Research Papers 'Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stund', 1.
  • Research Papers 'Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stund', 2.
  • Research Papers 'Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stund', 3.
  • Research Papers 'Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stund', 4.
  • Research Papers 'Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stund', 5.
  • Research Papers 'Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stund', 6.
  • Research Papers 'Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stund', 7.
  • Research Papers 'Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stund', 8.
  • Research Papers 'Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stund', 9.
  • Research Papers 'Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stund', 10.
  • Research Papers 'Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stund', 11.
  • Research Papers 'Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stund', 12.
  • Research Papers 'Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stund', 13.
  • Research Papers 'Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stund', 14.
  • Research Papers 'Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stund', 15.
  • Research Papers 'Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stund', 16.
  • Research Papers 'Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stund', 17.
  • Research Papers 'Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stund', 18.
  • Research Papers 'Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stund', 19.
  • Research Papers 'Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stund', 20.
  • Research Papers 'Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stund', 21.
  • Research Papers 'Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stund', 22.
  • Research Papers 'Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stund', 23.
  • Research Papers 'Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stund', 24.
  • Research Papers 'Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stund', 25.
  • Research Papers 'Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stund', 26.
  • Research Papers 'Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stund', 27.
  • Research Papers 'Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stund', 28.
  • Research Papers 'Grupu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstības veicinātājs dabas zinību stund', 29.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Grupu darbs    7
1.1.  Grupu darba būtība un raksturojums    7
1.2.  Grupu darba pozitīvās iezīmes    7
1.3.  Grupu darba noteikumi    9
1.4.  Grupu darba organizācija    10
2.  Sociālās prasmes    12
3.  Pamatskolas jaunāko klašu skolēnu sociālās attīstības raksturojums    15
4.  Dabas zinību stundas organizācija pamatskolas jaunākajās klasēs    16
4.1.  Dabas zinību stundas organizācijas teorētiskais pamatojums    16
4.2.  Grupās veicamie uzdevumi dabas zinību stundās    19
4.3.  Dabas zinību stundas organizācija praksē    22
5.  Sociālo prasmju attīstība grupu darba laikā    26
  Secinājumi    28
  Anotācija    29
  Izmantoto avotu saraksts    30
Extract

Grupu darba būtība un raksturojums

Ar grupu darbu pedagoģiskajā literatūrā apzīmē uzdevumus, ko izpilda neliela skolēnu grupa, apgūstot vienu un to pašu tematu. Nelielu skolēnu grupu darba veids plaši tiek izmantots, strādājot pie atsevišķiem projektiem, zināšanu nostiprināšanas, atkārtošanas un jaunu zināšanu apguves stundu tipos. Pirmās norādes uz grupu darbu mācību procesā rodamas J. Pestalocija darbos.
Grupu darbs ir mācību metode un forma, skolēniem sadaloties grupās (pa 3 – 8 grupā) noteiktas problēmas kopīgai risināšanai, kopīga uzdevuma veikšanai [14., 58.].
Darbs grupās ir populāra interaktīvā metode, kurā katram grupas dalībniekam ir sava loma. Skolotājs ir tikai darba organizētājs un konsultants. Grupu darba mērķis ir panākt, lai visi strādātu kopīgi, lai katrs izteiktu savas domas un pamazām visi kopīgi nonāktu pie secinājumiem.

Author's comment
Atlants