Author:
Evaluation:
Published: 28.09.2025.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Research Papers 'Kā veidot funkcionālas ģimenes', 1.
  • Research Papers 'Kā veidot funkcionālas ģimenes', 2.
  • Research Papers 'Kā veidot funkcionālas ģimenes', 3.
  • Research Papers 'Kā veidot funkcionālas ģimenes', 4.
  • Research Papers 'Kā veidot funkcionālas ģimenes', 5.
  • Research Papers 'Kā veidot funkcionālas ģimenes', 6.
  • Research Papers 'Kā veidot funkcionālas ģimenes', 7.
  • Research Papers 'Kā veidot funkcionālas ģimenes', 8.
  • Research Papers 'Kā veidot funkcionālas ģimenes', 9.
  • Research Papers 'Kā veidot funkcionālas ģimenes', 10.
  • Research Papers 'Kā veidot funkcionālas ģimenes', 11.
  • Research Papers 'Kā veidot funkcionālas ģimenes', 12.
  • Research Papers 'Kā veidot funkcionālas ģimenes', 13.
  • Research Papers 'Kā veidot funkcionālas ģimenes', 14.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Satura rādītājs    1
  Ievads    2
1.  Vecāku pieķeršanās veicināšana    3
2.  Vecāku audzināšanas stilu izpēte    4
3.  Veidot sevi par vecāku, kāds vēlies būt    7
4.  Ņemt vērā ģimenes pārējos locekļus    12
Extract

Vecāki audzina bērnus jau ļoti ilgu laiku. Lielākajā daļā vēstures cilvēkiem vienkārši bija bērni, un viņi tos audzināja. Vecvecvecāki nelasīja plauktiem piekrautas grāmatas, kas stāstītu, kad barot bērnu, kā viņu disciplinēt vai kurā skolā mācīties. Pārsvarā vecāki vienkārši mīlēja savus bērnus, un bērni izauga.
Var uzskatīt, ka lielākā daļa vecāku paši par sevi saprot labas audzināšanas pamatus, nepaļaujoties uz speciālistu palīdzību. Vecāki zina, ka pret bērniem jāizturas laipni, bet arī stingri. Viņi zina, ka bērnus nedrīkst ne pārlieku lutināt, ne arī atstāt trūkumā. Viņi apzinās, ka bērni jāaudzina ar mīlestību, vienlaikus veicinot viņu patstāvību.

Atlants