Author:
Evaluation:
Published: 29.04.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Practice Reports 'Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Ovve-Balt"', 1.
  • Practice Reports 'Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Ovve-Balt"', 2.
  • Practice Reports 'Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Ovve-Balt"', 3.
  • Practice Reports 'Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Ovve-Balt"', 4.
  • Practice Reports 'Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Ovve-Balt"', 5.
  • Practice Reports 'Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Ovve-Balt"', 6.
  • Practice Reports 'Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Ovve-Balt"', 7.
  • Practice Reports 'Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Ovve-Balt"', 8.
  • Practice Reports 'Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Ovve-Balt"', 9.
  • Practice Reports 'Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Ovve-Balt"', 10.
  • Practice Reports 'Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Ovve-Balt"', 11.
  • Practice Reports 'Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Ovve-Balt"', 12.
  • Practice Reports 'Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Ovve-Balt"', 13.
  • Practice Reports 'Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Ovve-Balt"', 14.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Biznesa idejas pamatojums, informācija par uzņēmumu    4
2.  Uzņēmuma reģistrācija un nozares likumdošana    6
3.  Preces, tirgus, patērētāju apraksts    7
4.  Konkurentu analīze    9
5.  Starta kapitāla aprēķins jaunai uzņēmējdarbībai    10
6.  Saimnieciskās darbības riski    12
  Secinājumi un priekšlikumi    13
  Izmantotā literatūra    14
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI


Secinājumi:
1. Uzņēmuma juridiska forma: Sabiedrība ar ierobežotu atbildību;
2. Galvenais darbības veids – mazumtirdzniecība ar pārtikas un ikdienas produktiem;
3. SIA OVVE -BALT ir 8 jaukta sortimenta mazumtirdzniecības veikali, autoveikals, noliktava.
4. Uzņēmums maksā likumā paredzētus nodokļus un saņem nepieciešamas atļaujas;
5. Visvairāk ir pieprasītās tādas preces, kuri skaitās kā pirmās nepieciešamības produktu grupas;
6. Pārdošanas cena veidojas no piegādātāja cenas, uzcenojuma un pievienotās vērtības nodokļa;
7. Galvenie uzņēmuma klienti ir gan fiziskas personas ar vidēju un zemu ienākuma līmeni gan juridiskās personas;
8. Uzņēmumam Zilupē ir divi galvenie konkurenti, kuram pamatnozare ir mazumtirdzniecība. Tie ir : SIA GAIŠEZERS, A/S ELMARKET. Starp tiem SIA OVVE – BALT priekšrocības:
salīdzinoši zemas cenas;
plašs preču sortiments;
blakus atrodas pasts, dzelzceļa stacija un autoosta ;
pastāvīgi klienti.
9. Pastāv arī daži riska faktori, tādi kā: demogrāfiskais samazinājums, pircēju ienākumu līmeņa samazinājums, bezdarbs u.c.
10. Uzņēmuma stratēģija ir regulāra mērķu noteikšana un pārskatīšana, kas rosina uzņēmuma vadību analizēt sasniegtos rezultātus, noskaidrot iespējamos kļūdu cēloņus un veikt nepieciešamās darbības, lai pilnveidotos.

Author's comment
Atlants