Evaluation:
Published: 01.04.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Presentations 'Četras rotaļas sociālā un pilsoniskā mācību jomā', 1.
  • Presentations 'Četras rotaļas sociālā un pilsoniskā mācību jomā', 2.
  • Presentations 'Četras rotaļas sociālā un pilsoniskā mācību jomā', 3.
  • Presentations 'Četras rotaļas sociālā un pilsoniskā mācību jomā', 4.
  • Presentations 'Četras rotaļas sociālā un pilsoniskā mācību jomā', 5.
  • Presentations 'Četras rotaļas sociālā un pilsoniskā mācību jomā', 6.
Extract

Es indivīds.
Vecumposms – otrais (3.g.-5.g.);
Sasniedzamais rezultāts – atšķir raksturīgākās emocijas – prieks, pārsteigums, dusmas, bailes;
Rotaļa – rotaļas dalībnieki, brīvi sarunājoties, secībā pa apli uz A4 lapas ar zīmuli zīmē kopīgu sirsniņu. Iezīmē tai acis, degunu un muti. Var piezīmēt kādus interesantus atribūtus. Visas zīmēšanai piedāvātās idejas ieteicams apspēlēt un veiksmīgi pielāgot, lai sirsniņa būtu priecīga, pārsteigta, dusmīga un bailīga;
Atsauce – Sarma Geka «Sociālās spēles», «Sirsniņa ir skaista, mīļa, izbrīnīta…» 49 lpp.…

Author's comment
Atlants