• Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģijas procesā

     

    Research Papers4 Pedagogy

Evaluation:
Published: 28.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
  • Research Papers 'Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģijas pr', 1.
  • Research Papers 'Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģijas pr', 2.
  • Research Papers 'Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģijas pr', 3.
  • Research Papers 'Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģijas pr', 4.
  • Research Papers 'Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģijas pr', 5.
  • Research Papers 'Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģijas pr', 6.
  • Research Papers 'Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģijas pr', 7.
  • Research Papers 'Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģijas pr', 8.
  • Research Papers 'Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģijas pr', 9.
  • Research Papers 'Audzināšanas un mācību darbības organizācijas mijsakarības skolas pedagoģijas pr', 10.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    1
  Izglītības uzdevumi    2
  Izglītības satura jēdziens. Mācību procesa jēdziens    4
  Audzināšanas teorija    5
  Nobeigums    6
  Izmantotā literatūra    7
Extract

Pēdējās desmitgadēs sabiedrībā notikušas būtiskas pārmaiņas:
Sasniegumi zinātnē un tehnoloģijā,
Izmaiņas ražošanas struktūrā;
Informācijas sabiedrības izveidošanās;
Ekonomikas internacionalizācija;
Ģeogrāfiska mobilitāte.

Pārmaiņas sabiedrībā ietekmē arī skolu, jo sabiedrība sagaida, ka tās pilsoņi būs spējīgi aktīvi pielāgoties un darboties strauji mainīgajā dzīvē. Izglītības morāls mērķis ir uzlabot sabiedrības locekļu dzīvi, palīdzēt veidoties pilsoņiem, kas var dzīvot un strādāt arvien sarežģītākā sabiedrībā.
Šodien skolēniem jāapgūst pamatīgas zināšanas, attieksmes un prasmes, jāiegūst gatavība dzīves darbībai, kāda nepieciešama 21. gadsimta cilvēkam. Gatavības komponenti ir patstāvība, atbildība, darbības pieredze un sociālā pieredze.
Darbības un sociālā pieredze ietver prasmes:
Strādāt ar informāciju;
Plānot, organizēt;
Kritiski domāt;
Risināt problēmas;
Pieņemt lēmumus;
Sadarboties;
Adekvāti novērtēt savas iespējas, rīcību, sasniegumus.
Pamatizglītība dod iespēju sagatavoties dzīvei, kā arī māca mācīties visas dzīves garumā. Pašreiz notiek izglītības paradigmu maiņa. …

Author's comment
Atlants