Author:
Evaluation:
Published: 07.08.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Bērnu un pusaudžu grupu vadīšana', 1.
  • Summaries, Notes 'Bērnu un pusaudžu grupu vadīšana', 2.
  • Summaries, Notes 'Bērnu un pusaudžu grupu vadīšana', 3.
  • Summaries, Notes 'Bērnu un pusaudžu grupu vadīšana', 4.
  • Summaries, Notes 'Bērnu un pusaudžu grupu vadīšana', 5.
  • Summaries, Notes 'Bērnu un pusaudžu grupu vadīšana', 6.
  • Summaries, Notes 'Bērnu un pusaudžu grupu vadīšana', 7.
  • Summaries, Notes 'Bērnu un pusaudžu grupu vadīšana', 8.
  • Summaries, Notes 'Bērnu un pusaudžu grupu vadīšana', 9.
  • Summaries, Notes 'Bērnu un pusaudžu grupu vadīšana', 10.
  • Summaries, Notes 'Bērnu un pusaudžu grupu vadīšana', 11.
Extract

Ar vārdu grupu saprotam to, ka grupā darbojas vairāki cilvēki. Katrs indivīds ir nepārtrauktā mijiedarbībā ar citiem cilvēkiem. Ja pieaugušie cilvēki savā starpā sazinās, galvenokārt sarunājoties individuāli, tad bērni un pusaudži parasti vislabāk uzturas un komunicējas grupās.
Grupas darbs ir ilgstošs process, tas ir ļoti spēcīgs līdzeklis, kas var būt diezgan efektīvs, bet var izraisīt emocionālas sāpes un izsaukt spēcīgus pārdzīvojumus.
Lai atbildētu uz jautājumu – vai praktiskajā psiholoģijā vajadzīgi grupu treniņi, jānoskaidro tās priekšrocības, kuras ir grupu darbam salīdzinājumā ar individuālo:
grupas pieredze neļauj atsvešināties un palīdz risināt starppersonu problēmas; pusaudzis izvairās no neproduktīvas noslēgšanās sevī un nepaliek viens ar savām grūtībām, atklāj, ka viņa grūtības nav unikālas, ka arī citi piedzīvo līdzīgas jūtas.…

Author's comment
Atlants