Author:
Evaluation:
Published: 25.10.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Blūma taksonomija kognitīvajā jomā', 1.
  • Summaries, Notes 'Blūma taksonomija kognitīvajā jomā', 2.
  • Summaries, Notes 'Blūma taksonomija kognitīvajā jomā', 3.
  • Summaries, Notes 'Blūma taksonomija kognitīvajā jomā', 4.
Extract

Zināšanas
Darbojoties šajā līmenī, skolēns atsauc atmiņā viņam jau zināmos faktus, terminus, pamatjēdzienus un atbildes, definīcijas, likumus, uztver konkrētu informāciju.
Atslēgas vārdi : parādi, nosauc, atceries, atstāsti, pastāsti, u.tml.
Jautājumu formulējumi: Kas ir...? Kur ir...? Kad tas notika? Kā tas notika? Kurš...? Vai tu varētu aprakstīt....? Vai tu atceries...?
.............................................................................................................
Kādas ir tavas asociācijas , dzirdot vārdu “Laiks”?
Audzinātāja kopā ar bērniem noskaidro: Kas ir pulkstenis? Kādi pulksteņu veidi eksistē? Kur pulksteņiem ir vieta? Kāda krāsa ir puksteņiem? Pulksteņu sastāvdaļas. Materiāli no kā pagatavo pulksteņus, to atšķīrības. Pulksteņa forma in izmēri.

Author's comment
Atlants