Evaluation:
Published: 10.02.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
  • Research Papers 'Cilvēka personības veidošanās', 1.
  • Research Papers 'Cilvēka personības veidošanās', 2.
  • Research Papers 'Cilvēka personības veidošanās', 3.
  • Research Papers 'Cilvēka personības veidošanās', 4.
  • Research Papers 'Cilvēka personības veidošanās', 5.
  • Research Papers 'Cilvēka personības veidošanās', 6.
  • Research Papers 'Cilvēka personības veidošanās', 7.
  • Research Papers 'Cilvēka personības veidošanās', 8.
  • Research Papers 'Cilvēka personības veidošanās', 9.
  • Research Papers 'Cilvēka personības veidošanās', 10.
  • Research Papers 'Cilvēka personības veidošanās', 11.
  • Research Papers 'Cilvēka personības veidošanās', 12.
  • Research Papers 'Cilvēka personības veidošanās', 13.
  • Research Papers 'Cilvēka personības veidošanās', 14.
  • Research Papers 'Cilvēka personības veidošanās', 15.
  • Research Papers 'Cilvēka personības veidošanās', 16.
  • Research Papers 'Cilvēka personības veidošanās', 17.
  • Research Papers 'Cilvēka personības veidošanās', 18.
  • Research Papers 'Cilvēka personības veidošanās', 19.
  • Research Papers 'Cilvēka personības veidošanās', 20.
  • Research Papers 'Cilvēka personības veidošanās', 21.
  • Research Papers 'Cilvēka personības veidošanās', 22.
  • Research Papers 'Cilvēka personības veidošanās', 23.
  • Research Papers 'Cilvēka personības veidošanās', 24.
  • Research Papers 'Cilvēka personības veidošanās', 25.
  • Research Papers 'Cilvēka personības veidošanās', 26.
  • Research Papers 'Cilvēka personības veidošanās', 27.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Аннотация    4
  Ievads    5
1.  Personības raksturojums    6
1.2.  Personības veidošanās    7
1.3.  Personības griba un mērķtiecība    10
1.4.  Personības tipi    11
2.  Personības sastāvdaļa    13
3.  Cilvēka raksturs    13
4.  Personības apziņa    14
4.1.  Personības pašapziņa    17
5.  Personības attīstības sociālais faktors    19
6.  Pētījuma rezultātu analīze    20
  Secinājumi    22
  Izmantotās informācijas avotu saraksts    23
Extract

Secinājumi
Darba autors secina, personības veidošanās ir galvenais cilvēka mērķis, to ietekmē ne tikai pats cilvēks, bet arī viņam apkārt esošā vide un cilvēki. Katrs cilvēks aug un attīstās. Vispirms pamanāma kļūst fiziskā attīstība, bet līdz ar to mainās arī iekšējā pasaule un veidojas personība.
Mūsdienu jauniešiem vairāk ir raksturīga fiziskā attīstība, nekā garīgā. Lai gan fiziskā un garīgā attīstība ir cieši saistītas un, rodoties problēmām fiziskajā veselības stāvoklī, nereti rodas problēmas arī garīgajā veselības stāvoklī un otrādi. Mūsdienās jauniešiem primāras ir materiālās, nevis vērtības garīgās.
Ja reālais Es ir pretējs ideālajam Es (cilvēka ideālam) , tad šajā gadījumā cilvēka pašvērtējums ir pazemināts.
Personības attīstība, galvenokārt, ir atkarīga no cilvēka rakstura, domāšanas un spējām.
Pēc aptaujas rezultātiem, darba hipotēze ( Cilvēka apziņa cieši saistās ar personības garīgo attīstību ) nav apstiprinājusies, jo pēc mūsdienu jauniešu domām, cilvēka apziņa nav saistīta ar personības garīgo attīstību, bet gan fizisko attīstību. Mūsdienās jauniešiem ir svarīgi sajust to, ka tie ir iekļuvuši sabiedrībā un, kā viņi izskatīsies citu cilvēku acīs.


Author's comment
Atlants