Author:
Evaluation:
Published: 03.04.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
  • Research Papers 'Vecāks kā pieaugušais izglītībā', 1.
  • Research Papers 'Vecāks kā pieaugušais izglītībā', 2.
  • Research Papers 'Vecāks kā pieaugušais izglītībā', 3.
  • Research Papers 'Vecāks kā pieaugušais izglītībā', 4.
  • Research Papers 'Vecāks kā pieaugušais izglītībā', 5.
  • Research Papers 'Vecāks kā pieaugušais izglītībā', 6.
  • Research Papers 'Vecāks kā pieaugušais izglītībā', 7.
  • Research Papers 'Vecāks kā pieaugušais izglītībā', 8.
  • Research Papers 'Vecāks kā pieaugušais izglītībā', 9.
  • Research Papers 'Vecāks kā pieaugušais izglītībā', 10.
  • Research Papers 'Vecāks kā pieaugušais izglītībā', 11.
  • Research Papers 'Vecāks kā pieaugušais izglītībā', 12.
  • Research Papers 'Vecāks kā pieaugušais izglītībā', 13.
  • Research Papers 'Vecāks kā pieaugušais izglītībā', 14.
  • Research Papers 'Vecāks kā pieaugušais izglītībā', 15.
  • Research Papers 'Vecāks kā pieaugušais izglītībā', 16.
  • Research Papers 'Vecāks kā pieaugušais izglītībā', 17.
  • Research Papers 'Vecāks kā pieaugušais izglītībā', 18.
  • Research Papers 'Vecāks kā pieaugušais izglītībā', 19.
  • Research Papers 'Vecāks kā pieaugušais izglītībā', 20.
  • Research Papers 'Vecāks kā pieaugušais izglītībā', 21.
  • Research Papers 'Vecāks kā pieaugušais izglītībā', 22.
  • Research Papers 'Vecāks kā pieaugušais izglītībā', 23.
  • Research Papers 'Vecāks kā pieaugušais izglītībā', 24.
  • Research Papers 'Vecāks kā pieaugušais izglītībā', 25.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  “Epale” KOMENTĀRI    3
  Ievads    7
  Andragoģijas jēdziens    8
  Skolas, klases audzinātāja sadarbība ar vecākiem    9
  Metodes un formas skolas sadarbībai ar vecākiem    15
  Klases audzinātāja sadarbības forma un metodes darbam ar vecākiem    18
  Secinājumi    21
  Izmantotā literatūra un avoti    23
Extract

Secinājumi
1. Andragoģijas jēdziens vecāku izglītošanā ir tieši saistīts ar vecāku mācīšanos.
2. Pozitīva, uz savstarpējo cieņu balstīta skolas un ģimenes sadarbība ir viens no būtiskākajiem priekšnosacījumiem skolēna personības attīstībā.
3. Mērķtiecīga pieaugušo pedagoģiskā sagatavošana vecākiem ir ļoti svarīga, sevišķi, kam vajadzētu ievērojami paaugstināt viņu pedagoģiskās kultūras līmeni. Šim līmenim vajadzētu ļaut viņiem padarīt ģimenes izglītības procesu priecīgu un veiksmīgu, vispusīgi risināt bērnu attīstības un audzināšanas problēmas.
4. Iepazīstoties ar Kanādas pieredzi var secināt, ka nepieciešams izglītot tieši pedagogus darbam ar vecākiem.
5. Skolas uzdevums ir panākt arī ar zemāku SES vecāku pārstāvju iesaistīti skolas dzīvē. Izaicinājums ir panākt šo cilvēku motivāciju atnākt uz mācībām par viņu bērniem, uz kursiem, uz brīvprātīgo darbu utt. Skolai ir jācenšas. Vismaz tik, cik tas iespējams. Iepazīstoties ar Anglijas provinces pieredzi, kad skola ir kā resurss sabiedrībai, tā ir integrējusies sabiedrības dzīvē, dodot iespēju bezdarbniekiem, dodot iespēju cilvēkiem ar zemu SES iesaistīties skolas un sabiedrības dzīvē, kļūstot par pilnvērtīgiem sabiedrības locekļiem, var secināt, ka jo tuvāk skola atrodas cilvēkiem, sabiedrībai, grupām, kopienām, jo vairāk tā spēj dot cilvēku attīstībai, tai skaitā vecāku attīstībai, kas, savukārt, sekmē arī skolēnu sasniegumus.

Author's comment
Atlants