Evaluation:
Published: 14.12.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Research Papers 'Vizuālās uztveres selektivitāte', 1.
  • Research Papers 'Vizuālās uztveres selektivitāte', 2.
  • Research Papers 'Vizuālās uztveres selektivitāte', 3.
  • Research Papers 'Vizuālās uztveres selektivitāte', 4.
  • Research Papers 'Vizuālās uztveres selektivitāte', 5.
  • Research Papers 'Vizuālās uztveres selektivitāte', 6.
  • Research Papers 'Vizuālās uztveres selektivitāte', 7.
  • Research Papers 'Vizuālās uztveres selektivitāte', 8.
  • Research Papers 'Vizuālās uztveres selektivitāte', 9.
  • Research Papers 'Vizuālās uztveres selektivitāte', 10.
  • Research Papers 'Vizuālās uztveres selektivitāte', 11.
  • Research Papers 'Vizuālās uztveres selektivitāte', 12.
  • Research Papers 'Vizuālās uztveres selektivitāte', 13.
  • Research Papers 'Vizuālās uztveres selektivitāte', 14.
  • Research Papers 'Vizuālās uztveres selektivitāte', 15.
  • Research Papers 'Vizuālās uztveres selektivitāte', 16.
  • Research Papers 'Vizuālās uztveres selektivitāte', 17.
  • Research Papers 'Vizuālās uztveres selektivitāte', 18.
  • Research Papers 'Vizuālās uztveres selektivitāte', 19.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
  Vizuālās uztveres selesktivitātes teorētiskie aspekti    6
  Vizuālās uztveres selesktivitātes jēdziena analīze    6
  Vizuālās uztveres selesktivitātes teorētisko pieeju analīze    6
  Veiktie pātījumi par vizuālās uztveres selestivitāti    8
  Metode    10
  Izlase    10
  Metodikas apraksts    10
  Eksperimenta procedūra    10
  Rezultāti    12
  Diskusija    17
  Izmantotā literatūra    18
Extract

Mūsdienās straujās informācijas aprites un digitālo produktu izplatības apstākļos, skolēniem pieejamie informācijas avoti ir daudz plašāki nekā jebkad agrāk, un tas samazina mācību motivāciju, kas savukārt ietekmē izglītojamo mācību sasniegumus. Vecāk bieži uzskata, ka sekmju pasliktināšanās iemesli ir saistīti ar samazinātām uztveres spējām, tāpēc uztveres problēmas skolas bērniem ir ļoti aktuāla tēma (Lai & Chang, 2020).
Pētījumi liecina, ka selektīvā uztvere ietver atlases procesu, kas ļauj indivīdiem atlasīt un ignorēt nebūtiskus stimulus no savas vides. Pašreizējā informācijas piesātinājuma laikmetā cilvēki katru dienu saskaras ar milzīgu informācijas daudzumu. Tāpēc svarīgi ir tas, kā cilvēka smadzenes pieņem lēmumus. Vizuālās uztveres selesktivitāte palīdz noteikt ārējo stimulu svarīguma līmeni. Tādējādi maznozīmīgus stimulus var izdzēst pirms smadzenes tos tālāk apstrādā. …

Author's comment
Atlants