Author:
Evaluation:
Published: 20.12.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Skolas pedagoģiskie aspekti dažādās pedagoģiskās teorijās', 1.
  • Summaries, Notes 'Skolas pedagoģiskie aspekti dažādās pedagoģiskās teorijās', 2.
  • Summaries, Notes 'Skolas pedagoģiskie aspekti dažādās pedagoģiskās teorijās', 3.
  • Summaries, Notes 'Skolas pedagoģiskie aspekti dažādās pedagoģiskās teorijās', 4.
  • Summaries, Notes 'Skolas pedagoģiskie aspekti dažādās pedagoģiskās teorijās', 5.
Extract

Vispārpieņemtas ir divas lielas klasiskas teoriju grupas:
1. Psiholoģiskās (bāzes) teorijas – nozīmīgākās no tām ir mācīšanās un uzvedības psiholoģija, psihoanalīze, kognitīvā (attīstības) psiholoģija un tās ekoloģiskais aspekts;
2. Socioloģiskās (bāzes) teorijas – nozīmīgākās no tām ir struktūrfunkcionālā funkcija, sociālās mijiedarbības teorija un sabiedrības teorija (ieskaitot materiālistisko aspektu)

Author's comment
Atlants