Author:
Evaluation:
Published: 03.01.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Eksporta mārketinga plānošana un stratēģija', 1.
  • Summaries, Notes 'Eksporta mārketinga plānošana un stratēģija', 2.
  • Summaries, Notes 'Eksporta mārketinga plānošana un stratēģija', 3.
  • Summaries, Notes 'Eksporta mārketinga plānošana un stratēģija', 4.
Extract

Eksporta cenu noteikšanas cikli. Eksporta cenas noteikšana iekļauj visus izdevumus, kas ir saistītas ar produkta izgatavošanu un realizēšanu un vidējo peļņu. Cikli:
Mērķtirgus analīze;
Tirgus kombināciju saturs;
Cenu veidošanās politikas izvēle;
Cenu veidošanas stratēģijas noteikšana;
Konkrēta cena1

Eksporta cenas ietekmējošie faktori.
Attālums no tirgiem;
Valūtas kurss;
Valdības politika (muita)- katrai valstij var būt specifiski likumi vai noteikumi, kas ierobežo sadales kanālus. Ir dažādi aizliegumi saistībā ar alkoholiskajiem dzērieniem, citās valstīs, piemēram, aizliegta dzīvokļu tirdzniecība.…

Author's comment
Editor's remarks
Atlants