Author:
Evaluation:
Published: 25.10.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
  • Research Papers 'Tukuma speciālā internātskola', 1.
  • Research Papers 'Tukuma speciālā internātskola', 2.
  • Research Papers 'Tukuma speciālā internātskola', 3.
  • Research Papers 'Tukuma speciālā internātskola', 4.
  • Research Papers 'Tukuma speciālā internātskola', 5.
  • Research Papers 'Tukuma speciālā internātskola', 6.
  • Research Papers 'Tukuma speciālā internātskola', 7.
  • Research Papers 'Tukuma speciālā internātskola', 8.
  • Research Papers 'Tukuma speciālā internātskola', 9.
  • Research Papers 'Tukuma speciālā internātskola', 10.
  • Research Papers 'Tukuma speciālā internātskola', 11.
  • Research Papers 'Tukuma speciālā internātskola', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Speciālās pamatizglītības programma realizējama izglītojamajiem ar garīgās attīstības traucējumiem    3
1.1  Speciālās pamatizglītības programmas mērķis    3
1.2  Speciālās pamatizglītības programmas īstenošanas galvenie uzdevumi    3
2.  Tukuma speciālās internātskolas darbības mērķi  un  uzdevumi    4
3.  Tukuma speciālās internātskolas skolēnu  uzņemšana  un  atskaitīšana  no  skolas    5
3.1  C līmeņa klašu skolēnu klīniskais raksturojums    6
4.  Tukuma speciālās internātakolas vēsture un darbība    7
5.  Invaliditātes cēloņi (galvas traumas, sirds kaites, vājdzirdība, epilepsija, dauna sindroms )    9
  Literatūras saraksts    12
Extract

Speciālās pamatizglītības programma realizējama izglītojamajiem ar garīgās attīstības traucējumiem.

1.1 Speciālās pamatizglītības programmas mērķis

1. Pamatizglītības programmas mērķis ir nodrošināt speciālās pamatizglītības ieguves iespējas izglītojamajiem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem atbilstoši viņu veselības stāvoklim un attīstības līmenim, tā radot visus nosacījumus speciālās pamatizglītības mērķu sasniegšanai:
nodrošināt garīgās attīstības traucējuma iespējami maksimālu korekciju un kompensēšanu,
attīstīt spēju un vēlēšanos iesaistīties dažādās saziņas situācijās,
veicināt katra izglītojamā personības harmonisku veidošanos un attīstību,
sekmēt izglītojamo atbildīgu attieksmi pret sevi, ģimeni, līdzcilvēkiem, izpratni par savu tautu, Tēvzemi un morālajām vērtībām,
nodrošināt (iespēju robežās) praktiskajai dzīvei nepieciešamo zināšanu un prasmju apguvi, ievērojot garīgās attīstības traucējumu korekcijas un kompensēšanas iespējas.…

Author's comment
Atlants