Author:
Evaluation:
Published: 20.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Studentu saskarsmes problēmas studiju procesā ', 1.
  • Research Papers 'Studentu saskarsmes problēmas studiju procesā ', 2.
  • Research Papers 'Studentu saskarsmes problēmas studiju procesā ', 3.
  • Research Papers 'Studentu saskarsmes problēmas studiju procesā ', 4.
  • Research Papers 'Studentu saskarsmes problēmas studiju procesā ', 5.
  • Research Papers 'Studentu saskarsmes problēmas studiju procesā ', 6.
  • Research Papers 'Studentu saskarsmes problēmas studiju procesā ', 7.
  • Research Papers 'Studentu saskarsmes problēmas studiju procesā ', 8.
Extract

Tēmas aktualitāte:
1) viedokļa atšķirība skatījuma uz dzīvi un dzīves pieredze, saprašanas grūtības.
2) audzināšanas atšķirība(cita paaudze).
3) vecāka cilvēka atstumšana.
Problēmas definīcija: Grūtības veidot pozitīvu saskarsmi starp dažāda vecuma vienas grupas studentiem, studiju procesā.
Mērķis: Noskaidrot pozitīvas saskarsmes cēloņus, starp dažāda vecuma, vienas grupas studentiem.
Pētījuma process: Dažāda vecuma, vienas grupas studentu saskarsmes process.
Pētījuma priekšmets: Pozitīvas saskarsmes grūtības.
Pētījuma uzdevumi:
1) pētīt literatūru par konkrēta vecuma posma psihes īpatnībām.
2) izpētīt studentu mācību motivāciju.
Izvirzīt hipotēzi: Jā grupas dalībniekiem paaugstinātos toleranci pret citādību, tad savstarpējo saskarsmi būtu iespējams uzlabot.
Pētījuma metodes:
1) literatūras analīze.
2) anketēšana.
3) intervija.
4) novērošana.
5) rezultātu apkopošana, matemātiska veidā.
Pētījuma bāze: Rēzeknes Augstskola, Pedagoģijas fakultāte. Otra līmeņa profesionālas augstākas izglītības bakalaura studiju programmas Sociālais pedagogs 1.kursa studenti.

Editor's remarks
Atlants