Author:
Evaluation:
Published: 17.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 1.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 2.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 3.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 4.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 5.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 6.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 7.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 8.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 9.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 10.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 11.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 12.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 13.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 14.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 15.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 16.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 17.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 18.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 19.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 20.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 21.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 22.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 23.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 24.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 25.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 26.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 27.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 28.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 29.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 30.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 31.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 32.
  • Research Papers 'Ceļojumu reklāmas īpatnības un specifika Latvijas medijos', 33.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  REKLĀMA    4
1.1.  REKLĀMAS BŪTĪBA UN ĪPATNĪBAS    4
1.2.  REKLĀMAS PAMATPRINCIPI    5
1.3.  REKLĀMAS PRIORITĀTES    7
2.  MASU MEDIJI    10
2.1.  MASU MEDIJU BŪTĪBA UN IEZĪMES    10
2.2.  TELEVĪZIJA    11
2.3.  PRESE    13
2.4.  INTERNETS    17
2.5.  RADIO    19
3.  RESPONDENTU VIEDOKĻI PAR TŪRISMA REKLĀMU LATVIJAS MEDIJOS    21
3.1.  APTAUJAS ANALĪZE    21
4.  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    26
4.1.  SECINĀJUMI    26
4.2.  PRIEKŠLIKUMI    27
4.3.  IZMANTOTAS LITERATŪRAS SARAKSTS    28
Extract

3. Secinājumi un priekšlikumi
4.1. Secinājumi
Veicot darba pētījumu, autore secina, ka tūrisma informācijas izplatība Latvijas medijos ir ļoti plaša, kuru ir iespējams izpētīt no dažādiem aspektiem. Galvenais analīzes traucējošais faktors ir masu mediju statistikas datu trūkums tūrisma jomā.
Balstoties uz darba procesa veiktajiem pētījumiem, autore izvirza šādus secinājumus:
Patērētāji, kuru vidējais vecums ir 22, 3 gadi, ar tūrismu saistošu informāciju meklē Internetā, ka arī viņi vairāk dod priekšroku radu un draugu ieteikumiem, nekā meklē informāciju presē vai klausās radio;
Pēc aptaujas rezultātiem, var secināt, ka tūrisma reklāmai radio, patērētāji nepievērš uzmanību;
Respondenti nemeklē reklāmu presē, bet uzskata, ka tā rosina un veicina iegūt informāciju un kalpo kā nozīmīgs faktors lēmuma pieņemšanā;
Patērētāju vidū Internets ir viennozīmīgi viens no tīkamākajiem mediju veidiem. Internets veicina iegūt vairāk informācijas, kalpo kā nozīmīgs faktors lēmuma pieņemšanā;
Par savu pēdējo ceļojumu, respondenti uzzinājuši ar Interneta palīdzību un ar draugu vai radu ieteikumiem, pēc ka var spriest, ka respondenti nelasa preses izdevumus un neklausās radio vai nepievērš tam lielu uzmanību.
Aptaujāto vidū, izvēloties galamērķi, noteicošais ir cena un produkts, un tikai pēc tam ir ceļojuma reklāma.
Visvairāk atcerētākās reklāmas respondentu vidu ir: Tallink piedāvātus braucienus pa Baltijas jūru, Novatours, Teztours un citu aģentūru ceļojuma paketes uz Ēģipti, Turciju, dažādām salām, AirBaltic pēdējā brīža lētās biļetes;
Vairāk par 50% respondentu neuzticas Latvijas mediju tūrisma reklāmai.
Skatoties no dažādiem aspektiem kopumā, viens no Latvijas konkurētspējīgajiem medijiem ir Internets.

Author's comment
Atlants