Evaluation:
Published: 12.05.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 1.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 2.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 3.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 4.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 5.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 6.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 7.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 8.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 9.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 10.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 11.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 12.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 13.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 14.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 15.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 16.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 17.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 18.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 19.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 20.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 21.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 22.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 23.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 24.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 25.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 26.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 27.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 28.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 29.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 30.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 31.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 32.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 33.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 34.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 35.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 36.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 37.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 38.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 39.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 40.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 41.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 42.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 43.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 44.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 45.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 46.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 47.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 48.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 49.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 50.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 51.
  • Research Papers 'E-vides izmantošanas priekšrocības matemātikas satura apguvē 11.klasē', 52.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  E-vides izmantošanas iespējas    5
2.  Vispārējās vidējās izglītības standarts matemātikā    7
3.  Projekts “Skola 2030”    10
4.  Praktiskais pētījums    12
4.1.  Izmēģinājuma darbības datu analīze    12
4.2.  X un Y klašu aptaujas rezultātu analīze    13
4.3.  Z klases skolēnu aptaujas rezultātu analīze    16
  Secinājumi    21
  Priekšlikumi    22
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    23
  Pielikumi    24
Extract

Secinājumi
1. Matemātikas tēmas “Ģeometriskie pārveidojumi” apguve tiek veiksmīgi sekmēta, ja mācību procesā tiek izmantoti e-vidē pieejamie mācību materiāli.
2. Skolēniem, kas mācījās, izmantojot tikai e-vides mācību materiālus, mācību sasniegumi un zināšanu līmenis bija augstāks nekā skolēniem, kas mācījās pēc mācību grāmatas.
3. Skolēnu sniegtais pašnovērtējums atšķīrās no viņu sasniegtajiem rezultātiem. Skolēni uzskatīja, ka viņi nevēlas izmantot e-vides mācību materiālus pilnīgi visās mācību stundās, jo tas nerastu vēlamo rezultātu, taču izmēģinājuma darbība ar Z klasi pierādīja pretējo, jo tieši šai klasei bija visaugstākā izaugsme.
4. Sasniegtos mācību rezultātus sekmē tas, cik daudz uzmanības skolēns ir gatavs veltīt stundas darbam.
5. Rezultātus mainīja arī tas, ka skolas piedāvātā mācību grāmata matemātikā 11.klasei un e- vides mācību materiālu piedāvātā mācību grāmata ir atšķirīgu autoru un tajās atšķiras apakštēmas.
6. Sasniegumus sekmē vai nesekmē arī tas, kāda ir skolēnu un skolotāju savstarpējā komunikācija un sadarbība mācību procesā.
7. Mācoties pēc e-vides mācību materiāliem skolēnu sasniegumu līmenis paaugstinājās, bet šie iegūtie rezultāti varētu būt saistīti ar skolēnu pašdisciplīnu, iekšējiem vai ārējiem motīviem.
8. E-vides mācību materiālu izmantošana mācību procesā ir efektīva un pieejama, jo ikvienam skolēnam vienmēr ir pieejami savas viedierīces – mobilie telefoni, planšetdatori vai portatīvie datori, kā arī skolā gandrīz katrā klasē atrodas interaktīvā tāfele vai arī projektors.

Author's comment
Atlants