Evaluation:
Published: 22.02.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Summaries, Notes 'Oktobris – veselības mēnesis Jūrmalā: mārketinga kampaņas analīze', 1.
  • Summaries, Notes 'Oktobris – veselības mēnesis Jūrmalā: mārketinga kampaņas analīze', 2.
  • Summaries, Notes 'Oktobris – veselības mēnesis Jūrmalā: mārketinga kampaņas analīze', 3.
  • Summaries, Notes 'Oktobris – veselības mēnesis Jūrmalā: mārketinga kampaņas analīze', 4.
  • Summaries, Notes 'Oktobris – veselības mēnesis Jūrmalā: mārketinga kampaņas analīze', 5.
  • Summaries, Notes 'Oktobris – veselības mēnesis Jūrmalā: mārketinga kampaņas analīze', 6.
  • Summaries, Notes 'Oktobris – veselības mēnesis Jūrmalā: mārketinga kampaņas analīze', 7.
  • Summaries, Notes 'Oktobris – veselības mēnesis Jūrmalā: mārketinga kampaņas analīze', 8.
  • Summaries, Notes 'Oktobris – veselības mēnesis Jūrmalā: mārketinga kampaņas analīze', 9.
  • Summaries, Notes 'Oktobris – veselības mēnesis Jūrmalā: mārketinga kampaņas analīze', 10.
  • Summaries, Notes 'Oktobris – veselības mēnesis Jūrmalā: mārketinga kampaņas analīze', 11.
  • Summaries, Notes 'Oktobris – veselības mēnesis Jūrmalā: mārketinga kampaņas analīze', 12.
  • Summaries, Notes 'Oktobris – veselības mēnesis Jūrmalā: mārketinga kampaņas analīze', 13.
  • Summaries, Notes 'Oktobris – veselības mēnesis Jūrmalā: mārketinga kampaņas analīze', 14.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  AKTUALITĀTE    3
  TEORĒTISKĀ DAĻA    4
  ANALĪZE    7
  SECINĀJUMI    9
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    12
  PIELIKUMS    13
Extract

AKTUALITĀTE
Mūsdienu sabiedrība arvien vairāk apzinās veselīga dzīvesveida nozīmi. Pilsētvides kontekstā veselības veicināšanas kampaņas kļūst par būtisku instrumentu sabiedrības informēšanā un motivēšanā pievērsties aktīvam un veselīgam dzīvesveidam. Jūrmala kā viena no Latvijas galvenajām kūrortpilsētām ar bagātīgu veselības un rekreācijas piedāvājumu ir piemērota vieta šāda veida iniciatīvām. Oktobris – veselības mēnesis Jūrmalā ir nozīmīga sociālā mārketinga kampaņa, kas vērsta uz vietējās sabiedrības un pilsētas viesu iesaisti veselīga dzīvesveida aktivitātēs.
Kampaņas aktualitāti nosaka vairāki faktori. Pirmkārt, tā risina aktuālo problēmu par zemu fizisko aktivitāti un pieaugošo hronisko slimību izplatību Latvijā. Saskaņā ar Slimību profilakses un kontroles centra datiem, veselīga dzīvesveida ievērošana var novērst daudzas nopietnas saslimšanas, uzlabojot cilvēku pašsajūtu un dzīves kvalitāti. …

Atlants