Evaluation:
Published: 20.03.2003.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Mācību metožu portfolio', 1.
  • Summaries, Notes 'Mācību metožu portfolio', 2.
  • Summaries, Notes 'Mācību metožu portfolio', 3.
  • Summaries, Notes 'Mācību metožu portfolio', 4.
  • Summaries, Notes 'Mācību metožu portfolio', 5.
  • Summaries, Notes 'Mācību metožu portfolio', 6.
  • Summaries, Notes 'Mācību metožu portfolio', 7.
  • Summaries, Notes 'Mācību metožu portfolio', 8.
  • Summaries, Notes 'Mācību metožu portfolio', 9.
  • Summaries, Notes 'Mācību metožu portfolio', 10.
  • Summaries, Notes 'Mācību metožu portfolio', 11.
Extract

1985.g. ASV Lasīšanas asociācija iesāka kritiskās domāšanas metožu pielietojumu mācību procesā. Tā bija lasīšanas veicināšanas programma, kas izdeva jauna tipa mācību grāmatas un izstrādāja jaunu metodiku kā strādāt ar šīm grāmatām. Pēc 3 gadu šo metožu praktizēšanas pētījumi liecināja, ka lasīšanas aktivitāte ir uzlabojusies, taču tā ir virspusēja.
90to gadu sākumā pasaulē sāka domāt par pareizas attieksmes veidošanu mācībās.
Faktu zināšana neļauj cilvēkam veiksmīgi dzīvot.
Galvenais ir prast šos faktus salikt kopā, izvērtēt, izmantot dzīvē un uz tiem balstoties, pieņemt kādus lēmumus.
Cilvēkam ir jāiemāca mācīties un izprast kā viņš mācās.…

Author's comment
Atlants