Evaluation:
Published: 14.01.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Essays 'Vai masu komunikācijas līdzekļi spēj manipulēt ar cilvēku?', 1.
  • Essays 'Vai masu komunikācijas līdzekļi spēj manipulēt ar cilvēku?', 2.
Extract

Manuprāt, viens no masu komunikācijas svarīgākajiem efektiem 21.gs. ir narkotiskais efekts, kad sabiedrība vairs nespēj atteikties skatīties kādu seriālu vakaros vai arī aizmigšana tikai TV skanēšanas fonā. Mūsdienās arī ir sastopams paparaci efekts, kad auditorijai regulāri jāapmierina sava ziņkāre par kādu slavenu personību jeb to vēl varētu nosaukt par savu elku. Privatizācijas efekts- komunikants ietekmējoties no negatīvā ziņu klāsta atsakās interesēties par plašāka mēroga notikumiem un sekām, piemēram, persona atsakās doties uz vēlēšanām un paliek savā ikdienā. Proti, viens no pamazām izzūdošiem ir zilā ekrāna efekts, kad auditorija uztver ziņas par kādu notikumu kā tā sociālās nozīmības apliecinājumu.…

Author's comment
Atlants