Author:
Evaluation:
Published: 28.05.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
  • Research Papers 'Emociju regulācijas attīstība. Piesaistes neiropsiholoģiskie mehānismi', 1.
  • Research Papers 'Emociju regulācijas attīstība. Piesaistes neiropsiholoģiskie mehānismi', 2.
  • Research Papers 'Emociju regulācijas attīstība. Piesaistes neiropsiholoģiskie mehānismi', 3.
  • Research Papers 'Emociju regulācijas attīstība. Piesaistes neiropsiholoģiskie mehānismi', 4.
  • Research Papers 'Emociju regulācijas attīstība. Piesaistes neiropsiholoģiskie mehānismi', 5.
  • Research Papers 'Emociju regulācijas attīstība. Piesaistes neiropsiholoģiskie mehānismi', 6.
  • Research Papers 'Emociju regulācijas attīstība. Piesaistes neiropsiholoģiskie mehānismi', 7.
  • Research Papers 'Emociju regulācijas attīstība. Piesaistes neiropsiholoģiskie mehānismi', 8.
Extract

Emociju pašregulācijā iesaistītas divas smadzeņu daļas- limbiskā sistēma, kas nodrošina emocionālās izpausmes, un smadzeņu garoza, kas nodrošina intelektuālu procesu iesaisti emociju atpazīšanā un apzinātību savas darbības kontrolē. Šajā referātā atkārtoti tiek uzsvērts, ka vecāku loma bērna emociju pašregulācijas attīstībā ir ļoti liela un neatsverama. Vecāku-bērna mijiedarbības loma parādās gan pētījumos, kur tā notikusi pozitīvā veidā, vispār tikusi pārtraukta vai atstājusi negatīvas sekas uz bērna vispārējo attīstību. Pētījumi neirozinātnē rāda, ka, ja aprūpētāja-bērna starpā izveidojusies veiksmīgi funkcionējoša piesaiste, kas balstīta uz savstarpēju pozitīvu mijiedarbību, tas iespaido savienojumu palielināšanos smadzeņu garozas un limbiskās sistēmas starpā un nodrošina labāku komunikāciju šiem diviem smadzeņu reģioniem.…

Author's comment
Atlants