-
Tirgus izpēte
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 4 | |
1. | Situācijas apraksts | 4 |
2. | Mārketinga makrovide | 5 |
3. | Mārketinga mikrovide | 6 |
3.1. | Realizācija un reklāma | 7 |
3.2. | Konkurence | 7 |
4. | SWOT analīze | 9 |
5. | Secinājumi un priekšlikumi | 11 |
Izmantotā literatūra | 13 |
Uzņēmums, uzņēmējs, uzņēmējdarbība ir ikdienā bieži lietojami jēdzieni un katram cilvēkam par tiem ir kaut kas zināms. Ar šiem jēdzieniem saistītos jautājumus pēta un analizē tirgzinība, kas skar firmu dibināšanu, organizēšanu, darbību, lietišķo ekonomiku un visu uzņēmējdarbību formu pārvaldi - saimnieciskās darbības, tehniskās bāzes uzskaiti un citus aspektus.
Uzņēmējdarbība ir saistīta ar risku, tas nozīmē, ka veicot jebkuru pasākumu, jāapzinās, ka to pavadīs ne tikai panākumi, bet var pat sākties cīņa tikai par izdzīvošanu. Tomēr secinājumus un stratēģijas nevar izvirzīt balstoties tikai uz atsevišķiem gadījumiem. Tam jābūt regulāram, nepārtrauktam tirgus analīzes un izpētes procesam, uzkrājot, apkopojot un analizējot rezultātus kā arī sekojot konkurentu un pircēju (patērētāju) izteiktajām atziņām un secinājumiem.
Uzņēmuma galvenais mērķis ir nodrošināt apstākļiem atbilstošu līdzekļu izmantošanu ar iespējami mazāku darba un kapitāla patēriņu, sasniegt lielāku peļņu, lai varētu apmierināt dažādas dzīves vajadzības. Uzņēmums tiek dibināts, lai, pirmkārt, iegūtu personisko labumu – darbu, nodarbošanos, jaunas paziņas, pašapziņas celšanu, peļņu, iztiku u.c.ne mazāk svarīgas lietas.…
Tā kā firma darbojas salīdzinoši neilgu laiku ,t.i., 2 gadi, tad var teikt, ka ir visas iespējas paplašināties, pilnveidoties un veikt ienesīgu saimniekošanu, bet 2 gadi ir arī pietiekoši ilgs laiks, lai pārliecinātos par savas pastāvēšanas nepieciešamību un izdevīgumu. Ja firma vēl līdz šim nav bankrotējusi, tad tas vēlreiz pierāda, ka tiek veikts veiksmīgs firmas izpētes, analīzes un plānošanas process.Mikrovides, makrovides apraksts, SWOT analīze.
