Author:
Evaluation:
Published: 27.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
  • Research Papers 'Reklāmas veidošanas metodika', 1.
  • Research Papers 'Reklāmas veidošanas metodika', 2.
  • Research Papers 'Reklāmas veidošanas metodika', 3.
  • Research Papers 'Reklāmas veidošanas metodika', 4.
  • Research Papers 'Reklāmas veidošanas metodika', 5.
  • Research Papers 'Reklāmas veidošanas metodika', 6.
  • Research Papers 'Reklāmas veidošanas metodika', 7.
  • Research Papers 'Reklāmas veidošanas metodika', 8.
  • Research Papers 'Reklāmas veidošanas metodika', 9.
  • Research Papers 'Reklāmas veidošanas metodika', 10.
  • Research Papers 'Reklāmas veidošanas metodika', 11.
  • Research Papers 'Reklāmas veidošanas metodika', 12.
  • Research Papers 'Reklāmas veidošanas metodika', 13.
  • Research Papers 'Reklāmas veidošanas metodika', 14.
  • Research Papers 'Reklāmas veidošanas metodika', 15.
  • Research Papers 'Reklāmas veidošanas metodika', 16.
  • Research Papers 'Reklāmas veidošanas metodika', 17.
  • Research Papers 'Reklāmas veidošanas metodika', 18.
  • Research Papers 'Reklāmas veidošanas metodika', 19.
  • Research Papers 'Reklāmas veidošanas metodika', 20.
  • Research Papers 'Reklāmas veidošanas metodika', 21.
  • Research Papers 'Reklāmas veidošanas metodika', 22.
  • Research Papers 'Reklāmas veidošanas metodika', 23.
  • Research Papers 'Reklāmas veidošanas metodika', 24.
Extract

Anotācija
Pētniecības darbs „Reklāmas veidošanas metodika” ir izstrādāts ar mērķi pētīt un analizēt reklāmas veidošanas procesus. Darba uzdevums studēt un analizēt profesionālo literatūru par reklāmas veidošanu, uzrakstīt pētniecisko darbu. Tika izmantotas sekojošas pētnieciskās metodes: teorētiskā (literatūras analīze) un datu apstrāde.

Ievads
Iedarbīga un spilgta reklāma rodas tad, ja ir rūpīgi pārdomāta plānošana. Lai izveidotu tādu reklāmu, kas palielina pārdošanas apjomu un peļņu, vispirms ir jāizprot pirkuma veicināšanas motīvi un jāiemācās saprasties ar cilvēkiem – potenciālajiem pircējiem. Sava rīcība noteikti ir jāapdomā iepriekš, kamēr nav ieguldīta nauda masu saziņas līdzekļos, lai ar tādām pašām izmaksām varētu iegūt daudz lielāku peļņu. [7]
Svarīgi ir saprast, kā uzrakstīt efektīvu reklāmas tekstu, devīzi utt., vai galvenokārt jābalstās uz netiešo jeb slēpto reklāmu, kā firmas preču zīme jeb logotips ietekmē firmas vietu tirgū, kādi masu saziņas līdzekļi var būt vislietderīgākie, cik daudz naudas jāatvēl reklāmai. [7]
Un ir trīs izvēles varianti kā īstenot projektu: vērsties reklāmas aģentūrā, noslēgt līgumu ar reklāmas speciālistiem vai arī patstāvīgi izstrādāt reklāmu un ievietot masu saziņas līdzekļos. [7]

Par reklāmu sauc „apmaksātu informāciju masu saziņas līdzekļos”. Lai konkretizētu, šī definīcija jāapskata pa daļām:
apmaksāta. Ne visos gadījumos ziņas masu saziņas līdzekļos par uzņēmumu vai tā produktiem ir pieskaitāmas pie reklāmas. Dažkārt masu saziņas līdzekļi ievieto informāciju par uzņēmumu vai tā produktiem savā ziņu sadaļā, bet to nevar uzskatīt par reklāmu, jo par to nav maksājis uzņēmums;
informācija. Reklāmā komunikācijas veidam jābūt saprotamam, kaut arī apslēptam;…

Author's comment
Editor's remarks
Atlants