Author:
Evaluation:
Published: 11.12.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Performance un hepenings', 1.
  • Presentations 'Performance un hepenings', 2.
  • Presentations 'Performance un hepenings', 3.
  • Presentations 'Performance un hepenings', 4.
  • Presentations 'Performance un hepenings', 5.
  • Presentations 'Performance un hepenings', 6.
  • Presentations 'Performance un hepenings', 7.
  • Presentations 'Performance un hepenings', 8.
  • Presentations 'Performance un hepenings', 9.
  • Presentations 'Performance un hepenings', 10.
  • Presentations 'Performance un hepenings', 11.
  • Presentations 'Performance un hepenings', 12.
  • Presentations 'Performance un hepenings', 13.
  • Presentations 'Performance un hepenings', 14.
  • Presentations 'Performance un hepenings', 15.
  • Presentations 'Performance un hepenings', 16.
  • Presentations 'Performance un hepenings', 17.
  • Presentations 'Performance un hepenings', 18.
  • Presentations 'Performance un hepenings', 19.
  • Presentations 'Performance un hepenings', 20.
  • Presentations 'Performance un hepenings', 21.
  • Presentations 'Performance un hepenings', 22.
  • Presentations 'Performance un hepenings', 23.
Extract

Hepeningu un performanču nozīme kultūrā:
Atspoguļo avangarda mākslinieku pārliecību par to, ka mākslā svarīgs process, ne tikai rezultāts
Akcijas (tā postsociālisma valstīs dēvēja hepeningus un performances) ļāva māksliniekiem aktualizēt cenzūru un māksliniecisko izpausmju ierobežošanu, ar ko bija jārēķinās radošo profesiju pārstāvjiem.

Atlants