Evaluation:
Published: 10.05.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
  • Presentations 'Attālinātās mācīšanās ieguvumi un izaicinājumi', 1.
  • Presentations 'Attālinātās mācīšanās ieguvumi un izaicinājumi', 2.
  • Presentations 'Attālinātās mācīšanās ieguvumi un izaicinājumi', 3.
  • Presentations 'Attālinātās mācīšanās ieguvumi un izaicinājumi', 4.
  • Presentations 'Attālinātās mācīšanās ieguvumi un izaicinājumi', 5.
  • Presentations 'Attālinātās mācīšanās ieguvumi un izaicinājumi', 6.
  • Presentations 'Attālinātās mācīšanās ieguvumi un izaicinājumi', 7.
Extract

Secinājums
Pārdomāti plānojot un kvalitatīvi īstenojot attālinātas mācības, tās var būt tikpat vai pat efektīvākas nekā klātienes mācības – skolēni var mācīties bez ierastās skolas kņadas, sev pieņemamā ātrumā, vairāk vingrināties individuāli, iedziļināties vairāk jautājumos, kas katru interesē, u. tml. Izvēloties atbilstošus tehnoloģiskos rīkus, skolotājam rodas iespēja iegūt un analizēt skolēnu snieguma datus un pieņemt precīzākus lēmumus par tālāko rīcību.

Author's comment
Atlants