Author:
Evaluation:
Published: 11.01.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
  • Research Papers 'Bērna ar UDHS novērojums', 1.
  • Research Papers 'Bērna ar UDHS novērojums', 2.
  • Research Papers 'Bērna ar UDHS novērojums', 3.
  • Research Papers 'Bērna ar UDHS novērojums', 4.
  • Research Papers 'Bērna ar UDHS novērojums', 5.
  • Research Papers 'Bērna ar UDHS novērojums', 6.
  • Research Papers 'Bērna ar UDHS novērojums', 7.
  • Research Papers 'Bērna ar UDHS novērojums', 8.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Bērna novērojums    3
  Uzmanības deficīts un hiperaktivitātes sindroms (UDHS)    5
  UDHS vēsturiskais aspekts    5
  UDHS pazīmes    5
  Vai UDHS ir diagonoze vai mīts?    6
  Secinājumi    7
  Izmantotā literatūra    8
Extract

Bērns, kas ir atšķirīgs, savādāks nekā citi...
Bērni mēdz būt dažādi. Ir grūti pieņemt otru, ja tas kaut kādā veidā neatbilst mūsu priekšstatam kādam jābūt cilvēkam, kā viņām jāuzvedas, kā jādomā. Ir svarīgi bērnos jau no mazām dienām veidot izpratni par to, ka mēs katrs esam personība, ka mums katram piemīt kaut kas īpašs, ka katram ir stiprās un vājās puses, ka mūsu vajadzības ir dažādas un īpašas.
Tādēļ uzskatu, ka ir ļoti svarīgi izprast bērnu kognitīvās un komunikatīvās spējas, rast pareizu pieeju bērna ar problēmām iekļaušanai vienaudžu vidē. Sevišķi liela prasme ir nepieciešama bērna ar hiperaktivitātes sindromu iekļaušanai vienaudžu, piemēram, grupiņas vidē, jo bērns fiziski ir vesels, taču viņa uzvedība pārējiem ir neizprotama.…

Author's comment
Atlants