• Personīgas gatavības pedagoģiskajam darbam apzināšanās un tālākas pilnveides uzdevumi

     

    Research Papers3 Pedagogy

Evaluation:
Published: 06.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
  • Research Papers 'Personīgas gatavības pedagoģiskajam darbam apzināšanās un tālākas pilnveides uzd', 1.
  • Research Papers 'Personīgas gatavības pedagoģiskajam darbam apzināšanās un tālākas pilnveides uzd', 2.
  • Research Papers 'Personīgas gatavības pedagoģiskajam darbam apzināšanās un tālākas pilnveides uzd', 3.
  • Research Papers 'Personīgas gatavības pedagoģiskajam darbam apzināšanās un tālākas pilnveides uzd', 4.
  • Research Papers 'Personīgas gatavības pedagoģiskajam darbam apzināšanās un tālākas pilnveides uzd', 5.
  • Research Papers 'Personīgas gatavības pedagoģiskajam darbam apzināšanās un tālākas pilnveides uzd', 6.
Extract

Viņam noteikti ir jārada skolēnos interese par zināšanu apguvi, bet tas jādara ne ar piespidu metodēm, ne ar sodu, ne ar sausām runām, bet gan ar pievilcību. Skolotājam zināmā mērā jābūt personībai, lai rastu uzticību audzekņos. Tikai laipnu skolotāju audzekņi cienīs un labprāt paļausies uz viņu.
Daudzi pedagogi un psihologi (K.Ušinskis, F.Gonoboļins, N.Kuzmina, S.Strahovs u.c.) savos darbos pievērsušies jautājumaam par to vai skolotājam ir jāaprobežojas ar viņam nepieciešamajām zināšanām, kuras ļauj labi izpildīt pedagoga pienākumus, vai vajadzīgas vēl kādas specifiskas personības īpašības.
K.Ušinskis norāda, ka nākamajiem skolotājiem ir svarīgi apgūt prasmi ne tikai nodot tālāk zināšanas, bet arī audzināt savu raksturu, tikumību, pārliecību.

Author's comment
Atlants