Evaluation:
Published: 13.11.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Presentations 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 1.
  • Presentations 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 2.
  • Presentations 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 3.
  • Presentations 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 4.
  • Presentations 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 5.
  • Presentations 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 6.
  • Presentations 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 7.
  • Presentations 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 8.
  • Presentations 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 9.
  • Presentations 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 10.
  • Presentations 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 11.
  • Presentations 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 12.
  • Presentations 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 13.
  • Presentations 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 14.
  • Presentations 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 15.
  • Presentations 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 16.
  • Presentations 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 17.
  • Presentations 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 18.
  • Presentations 'Reklāmas saukļu loma zīmolu atpazīstamībā un to iegaumēšana', 19.
Extract

Atmiņas veidi
Īslaicīgā atmiņa ir gaistoša, tā sairst apmēram 20-30 sekundēs (Brown, 1985). Cilvēki var paturēt īslaicīgajā atmiņā apmēram 7 (plus mīnus 2) informācijas bitus.
Darbīgā atmiņa ir struktūra, kura patur materiālus tā, ka mēs varam tos pielietot noteiktā situācijā. Informācijas aizstāšana vai izgrūšana ir indivīda kontrolēta vai automātiska, t.i., vecās aizstāšana ar jauno. (Wyer&Scrull, 1986)
Ilglaicīgajai atmiņai nav zināmu limitu. Tā var uzturēt informāciju par specifiskiem notikumiem, objektiem vai cilvēkiem vai vispārīgāku materiālu.

Secinājumi
Kopumā aptaujātie cilvēki atcerējās zīmolus labi, tomēr populārāki ir ārzemju zīmoli, turklāt tādi, kas pazīstami jau sen un ir stabili tirgū, piemēram, Carlsberg
Bērni saukļus atceras labāk, nekā pieaugušie un pensionāri
Sievietēm atmiņa labāka, nekā vīriešiem

Author's comment
Atlants