• Mentora darbības definīcijas. Igaunijas un Lielbritānijas pieredze. Ieteikumi Latvijai

     

    Summaries, Notes2 Pedagogy

Evaluation:
Published: 08.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Mentora darbības definīcijas. Igaunijas un Lielbritānijas pieredze. Ieteikumi La', 1.
  • Summaries, Notes 'Mentora darbības definīcijas. Igaunijas un Lielbritānijas pieredze. Ieteikumi La', 2.
  • Summaries, Notes 'Mentora darbības definīcijas. Igaunijas un Lielbritānijas pieredze. Ieteikumi La', 3.
  • Summaries, Notes 'Mentora darbības definīcijas. Igaunijas un Lielbritānijas pieredze. Ieteikumi La', 4.
Extract

Kā teikts OESD pētījumā par skolotāju
izglītības politiku, galvenie izaicinājumi, ar kuriem sastopas jaunie skolotāji, vairumā valstu ir līdzīgi: kā motivēt skolēnu motivēšana, klasvadība, vērtēšana. Mentoru programmas var palīdzēt jaunajiem skolotājiem tikt galā ar šīm grūtībām un novērst jauno speciālistu aiziešanu no skolas un profesijas.
Jaunākajās publikācijās par izglītības
kvalitāti skolotāji tiek minēti kā vissvarīgākais faktors, kas ietekmē izglītības kvalitāti skolās
Tādēļ, uzlabojot izglītības sistēmu, politikas
veidotājiem ir svarīgi radīt nosacījumus, kas
atbalstītu skolotāju profesionālo attīstību.…

Author's comment
Atlants