Author:
Evaluation:
Published: 08.06.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
  • Research Papers 'Pētījumu metodes', 1.
  • Research Papers 'Pētījumu metodes', 2.
  • Research Papers 'Pētījumu metodes', 3.
  • Research Papers 'Pētījumu metodes', 4.
  • Research Papers 'Pētījumu metodes', 5.
  • Research Papers 'Pētījumu metodes', 6.
  • Research Papers 'Pētījumu metodes', 7.
  • Research Papers 'Pētījumu metodes', 8.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Īss uzņēmuma apraksts    3
  Mārketinga pētījuma jautājums un aktualitāte    4
  Mārketinga pētījuma iespējamās metodes    5
  Pirmā pētījuma metode    5
  Otrā pētījuma metode    7
  Kā iegūtā informācija tiks izmantota    8
  Secinājumi    10
  Bibliogrāfija    11
Extract

Secinājumi
Šo darbu rakstot, autors iepazinās ar visām pētījuma metodēm, kas autoram deva iespēju izprast to kā vispār tiek veidoti pētījumi un kas ir to pamatā. Autors secināja, ka veikt pētījumu nav nemaz tik vienkārši. Lai veiktu pētījumu ir noteikti jāapzinās mērķi, kurus ar šo pētījumu vēlas sasniegt. Ir jāizvēlas pareizi respondentu izlase. Nepareizas izlases izveidošana var apdraudēt pētījuma rezultātu objektivitāti. Jebkurš uzņēmums, kam interesē sava reputācija, ienākumu palielināšanas iespējas, izvēlēsies veikt mārketinga pētījumu, lai varētu savu uzņēmumu vēl vairāk virzīt tirgū, tuvāk saviem potenciālajiem klientiem. Ja uzņēmums vēlas būt veiksmīgs, tam ir jāatrod pieeja klientiem, uzņēmumam ir jāizprot savi klienti, to vēlmes. Tieši intervija, anketēšanas un jebkādas citas pētījuma metodes dos iespēju uzņēmumam to izdarīt. Autors arī uzskata, ka veiksmes atslēga uzņēmuma veiksmīgai darbībai slēpjas prasmē uzrunāt savus klientus. Un jo labāk uzņēmums iepazīs savus klientus, jo vieglāk uzņēmumam būs tos noturēt un apmierināt to vajadzības.

Author's comment
Atlants