Evaluation:
Published: 30.03.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
  • Summaries, Notes 'Žurnālu attīstība un pārstrukturizācija mediju sistēmas transformācijas laikā', 1.
  • Summaries, Notes 'Žurnālu attīstība un pārstrukturizācija mediju sistēmas transformācijas laikā', 2.
  • Summaries, Notes 'Žurnālu attīstība un pārstrukturizācija mediju sistēmas transformācijas laikā', 3.
  • Summaries, Notes 'Žurnālu attīstība un pārstrukturizācija mediju sistēmas transformācijas laikā', 4.
  • Summaries, Notes 'Žurnālu attīstība un pārstrukturizācija mediju sistēmas transformācijas laikā', 5.
Extract

Rezumējot, žurnālus un to tirgu mediju sistēmas transformācijas laikā ļoti tieši ietekmēja politiskie un ekonomiskie faktori (Preses nama ieņemšana, inflācija u.c.), reklāmdevēji, strauji pieaugošā konkurence mediju vidū, auditorijas vērtību un vēlmju maiņa jeb tā sāka pieprasīt citu saturu (izklaidējošāku). Šo procesu rezultātā padomju laikā radušies žurnāli pašlikvidējās, pārstrukturizējās, arī cilvēki paši no interešu žurnāliem sāka atteikties ekonomisku apsvērumu dēļ, kā arī to saturs ātri vien neapmierināja aizvien augošo interešu dažādību un tie vēlējās arvien plašākās informācijas un izklaides iespējas, ko masveidā piedāvāja citi mediji. Vienīgi žurnāls „Sieviete” joprojām spēja noturēt savu auditoriju, kas bija sociāli aktīvās sievietes, protams, arī šo žurnālu skāra pārmaiņas gan tā saturā, gan nosaukumā. …

Author's comment
Atlants