Evaluation:
Published: 11.06.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Domāšana un runa', 1.
  • Summaries, Notes 'Domāšana un runa', 2.
  • Summaries, Notes 'Domāšana un runa', 3.
  • Summaries, Notes 'Domāšana un runa', 4.
  • Summaries, Notes 'Domāšana un runa', 5.
  • Summaries, Notes 'Domāšana un runa', 6.
  • Summaries, Notes 'Domāšana un runa', 7.
  • Summaries, Notes 'Domāšana un runa', 8.
Extract

Runas un domāšanas attīstību pēta divas vadošās teorijas- Ž.Piažē un V.Šterna teorija.
Senatnē, izmantojot psiholoģisko valodniecību, pasludināja, ka doma ir „valoda mīnuss skaņa” , mūsdienas amerikāņu psihologi un reflektori uzskata, ka domas ir aizturēts reflekss, kas neizpaužas motoriskajā ziņā, kas liecina par vienas un tās pašas idejas vienotu attīstības līniju (senātnē un mūsdienās).
Runa pirmām kārtām ir sociālās saskarsmes līdzeklis- izteikšanās un saprašanas līdzeklis
Par centrālo jautājumu runas un domāšanas pētījumos uzskata- domas saistību ar vārdu, un vispārinājuma saistību ar saziņu.…

Author's comment
Atlants