Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
  • Research Papers 'Stunda kā viena no mācību pamatformām', 1.
  • Research Papers 'Stunda kā viena no mācību pamatformām', 2.
  • Research Papers 'Stunda kā viena no mācību pamatformām', 3.
  • Research Papers 'Stunda kā viena no mācību pamatformām', 4.
  • Research Papers 'Stunda kā viena no mācību pamatformām', 5.
  • Research Papers 'Stunda kā viena no mācību pamatformām', 6.
  • Research Papers 'Stunda kā viena no mācību pamatformām', 7.
  • Research Papers 'Stunda kā viena no mācību pamatformām', 8.
  • Research Papers 'Stunda kā viena no mācību pamatformām', 9.
  • Research Papers 'Stunda kā viena no mācību pamatformām', 10.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kas ir stunda?    3
  Mācību stundai izvirzāmās prasības    4
  Mācību stundas struktūra un tipoloģija    5
  Skolotāja gatavošanas stundām    7
  Noslēgums    9
  Izmantotā literatūra    10
Extract

Mācību organizācijas formas ir noteiktā kārtībā un režīmā norisošās skolotāja un skolēna sadarbības ārējā izpausme, kas reglamentē skolotāja un skolēna kopīgo darbību. Mācību stunda ir mācību organizācijas pamatforma, kurā skolotājs noteiktu laiku ar pastāvīgu skolēnu grupu organizē un realizē didaktikas uzdevumus mācību iestādē izvirzīto mācību, attīstības un audzināšanas mērķu ietvaros. Pastāvīga skolēnu grupa ir klase. Skolēni tajā ir apvienoti pēc viņu vecuma un sagatavotības. Pirmajā klasē uzņem sešus līdz septiņus gadus vecus bērnus. Turpmākajās klasēs skolēnus pārceļ uz viņu sekmju pamata. Mācību stunda ilgst 40-45 minūtes (pirmajā klasē 30-35 minūtes). Stundas atdala starpbrīži. Mācību stundu skaitu un priekšmetu secību katrai nedēļas dienai nosaka stundu saraksts. …

Author's comment
Atlants