-
Teksta nozīme reklāmā, tā sastādīšana
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
Teksta nozīme reklāmā | 4 | |
Reklāmas teksta sastādīšana un izpratne | 7 | |
Secinājumi | 12 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 13 | |
Pielikums | 14 |
Secinājumi
1. Reklāma ir process, kas rada priekšstatu par kaut ko un dizains palīdz to veidot labāku – funkcionāli, vizuāli, emocionāli.
2. Laba reklāma ir tāda reklāma, kas sekmē pārdošanu.
3. Par savu reklamējamo produktu/pakalpojumu vajag runāt/rādīt tikai saistībā ar patērētāja interesēm, mērķiem, problēmām.
4. Reklāmas tekstam ir ļoti liela nozīme reklāmā, jo tas ir otrais galvenais, aiz vizuālā efekta, kas uzrunā klientu.
5. Reklāmas teksta sastādīšana ir laikietilpīgs process, kurā ir jāizsver dažādas lietas, jāievēro kulturālas normas, patiesums un pieklājīgums.
6. Reklāmas teksta veiksmīga izpratne veicina tālāku patērētāju interesi par produktu/pakalpojumu.
…
Mūsdienu sabiedrībā, konkurences apstākļos, reklāmai ir liela nozīme produkta vai pakalpojuma virzīšanā. Reklāma uzņēmumam būs derīga ilgā laikposmā, reklāma atspoguļos uzņēmuma pozīciju un veidos tā imidžu. Reklāma ir process, kas rada priekšstatu par kaut ko un dizains palīdz to veidot labāku – funkcionāli, vizuāli, emocionāli.Pastāv tik daudz reklāmu un tik daudz vienādu preču, ka kļūst ļoti grūti izdomāt kaut ko jaunu, vēl neredzētu. Tāpēc katras reklāmas izstrāde aizņem daudz laika. Ir jāizdomā unikālu zīmi, unikālu teicienu, ir jāizvēlas nepieciešamus vārdus, krāsas un skaņas. Lai beigās tas viss radītu nepieciešamu efektu uz mērķauditoriju. Neviena reklāma nevar iztikt pavisam bez vārdiem, teksts ir viens no svarīgākam sastāvdaļām. Krāsas un mūzika var izveidot pozitīvu noskaņu, bet vārdi pārliecina cilvēku, nosūta cilvēka domas noteiktā virzienā.