Author:
Evaluation:
Published: 23.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
  • Research Papers 'Teksta nozīme reklāmā, tā sastādīšana', 1.
  • Research Papers 'Teksta nozīme reklāmā, tā sastādīšana', 2.
  • Research Papers 'Teksta nozīme reklāmā, tā sastādīšana', 3.
  • Research Papers 'Teksta nozīme reklāmā, tā sastādīšana', 4.
  • Research Papers 'Teksta nozīme reklāmā, tā sastādīšana', 5.
  • Research Papers 'Teksta nozīme reklāmā, tā sastādīšana', 6.
  • Research Papers 'Teksta nozīme reklāmā, tā sastādīšana', 7.
  • Research Papers 'Teksta nozīme reklāmā, tā sastādīšana', 8.
  • Research Papers 'Teksta nozīme reklāmā, tā sastādīšana', 9.
  • Research Papers 'Teksta nozīme reklāmā, tā sastādīšana', 10.
  • Research Papers 'Teksta nozīme reklāmā, tā sastādīšana', 11.
  • Research Papers 'Teksta nozīme reklāmā, tā sastādīšana', 12.
  • Research Papers 'Teksta nozīme reklāmā, tā sastādīšana', 13.
  • Research Papers 'Teksta nozīme reklāmā, tā sastādīšana', 14.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Teksta nozīme reklāmā    4
  Reklāmas teksta sastādīšana un izpratne    7
  Secinājumi    12
  Izmantotās literatūras saraksts    13
  Pielikums    14
Extract

Secinājumi
1. Reklāma ir process, kas rada priekšstatu par kaut ko un dizains palīdz to veidot labāku – funkcionāli, vizuāli, emocionāli.
2. Laba reklāma ir tāda reklāma, kas sekmē pārdošanu.
3. Par savu reklamējamo produktu/pakalpojumu vajag runāt/rādīt tikai saistībā ar patērētāja interesēm, mērķiem, problēmām.
4. Reklāmas tekstam ir ļoti liela nozīme reklāmā, jo tas ir otrais galvenais, aiz vizuālā efekta, kas uzrunā klientu.
5. Reklāmas teksta sastādīšana ir laikietilpīgs process, kurā ir jāizsver dažādas lietas, jāievēro kulturālas normas, patiesums un pieklājīgums.
6. Reklāmas teksta veiksmīga izpratne veicina tālāku patērētāju interesi par produktu/pakalpojumu.

Author's comment
Atlants