Author:
Evaluation:
Published: 04.04.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Biheivioristu, kognitīvistu un konstruktīvistu pieeja mācībām, tās raksturojums', 1.
  • Summaries, Notes 'Biheivioristu, kognitīvistu un konstruktīvistu pieeja mācībām, tās raksturojums', 2.
Extract

21.gs. ir izveidojušās vairākas jaunas, mūsdienu attīstības līmenim atbilstošas izglītības un mācīšanās teorijas. Aizvien vairāk Eiropas valstis, kad izvirza vispārējos izglītības sistēmas mērķus un formulē un apraksta kvalifikācijas, atsaucas uz mācīšanās rezultātiem. Tā vietā, lai koncentrētos uz ieguldījuma aspektiem, piemēram, ilgumu, vietu un konkrētām mācību metodēm, kas saistītas ar kvalifikāciju, uzmanība tiek pievērsta tam, ko audzēknis zina un prot izdarīt mācību procesa beigās. Uzsvars tiek likts uz mācīšanās rezultātu formulēšanu, lai veidotu audzēkņa pieredzi, nevis uz mācību priekšmetu saturu, kas ietilpst izglītības programmā. Skaidru un piemērotu mācīšanās rezultātu noteikšana kalpo kā derīgs skolu darbības organizēšanas princips1. …

Author's comment
Atlants