Evaluation:
Published: 02.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Industriālā revolūcija', 1.
  • Summaries, Notes 'Industriālā revolūcija', 2.
  • Summaries, Notes 'Industriālā revolūcija', 3.
  • Summaries, Notes 'Industriālā revolūcija', 4.
Extract

Lai cilvēkus pārliecinātu iegādāties šīs daudzās lietas, bez kurām viņi varēja arī iztikt, radās reklāma un mārketings, kas pārliecināja, ka visiem vajag šīs greznās lietas. Radās arī veikali, kur cilvēki varēja katru priekšmetu aptaustīt, apskatīt atsevišķi un izvēlēties kuru pirkt. Kā arī radās ideja, ka jā karaliene izmantos šīs firmas tējas dzeršanas priekšmetus, tos noteikti iegādāsies arī pārējie. Tā sāka rasties patērētāju sabiedrība.
Bet bija viena problēma, kas liedza piekļuvi visiem patērētājiem – sliktā ceļu kvalitāte un transports. Tā sākās ceļu remonti un radās dažādu transportlīdzekļu modeļi. Jaunie ceļi un transportlīdzekļi iekļāva arī patērētājus no mazām ne tikai lielām pilsētām. Bet svarīgākais ceļš, kas tika atklāts un izveidots bija kanāli. Pa kanāliem bija viegli pārvietoties un mazie, garie kuģi ļāva pārvadāt lielu kravu. Kanāli bija galvenie ceļi industriālās revolūcijas laikā, kas palīdzēja materiālus nogādāt uz rūpnīcu un preces patērētājiem.

Atlants