Evaluation:
Published: 10.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakses pārskats par darbu reklāmas aģentūrā', 1.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakses pārskats par darbu reklāmas aģentūrā', 2.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakses pārskats par darbu reklāmas aģentūrā', 3.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakses pārskats par darbu reklāmas aģentūrā', 4.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakses pārskats par darbu reklāmas aģentūrā', 5.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakses pārskats par darbu reklāmas aģentūrā', 6.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakses pārskats par darbu reklāmas aģentūrā', 7.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakses pārskats par darbu reklāmas aģentūrā', 8.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakses pārskats par darbu reklāmas aģentūrā', 9.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakses pārskats par darbu reklāmas aģentūrā', 10.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakses pārskats par darbu reklāmas aģentūrā', 11.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakses pārskats par darbu reklāmas aģentūrā', 12.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakses pārskats par darbu reklāmas aģentūrā', 13.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Reklāmas aģentūras darbība    3
2.  Reklāmas ētika un likumdošana    5
3.  Darbs ar klientiem    6
4.  Darbs ar reklāmu    7
5.  Reklāmas kampaņas programma    9
6.  Reklāmas programmas izmaksas    10
7.  Izmantotā literatūra    11
Extract

Korporatīvo un mārketinga komunikāciju aģentūra „Absolute Ltd”, tika dibināta 1992. gadā, tās dibinātāja ir Ludmila Žurkova. „Absolute Ltd” ir plaša spektra aģentūra, kura piedāvā- zīmolu, reklāmas kampaņu izstrādi un realizāciju, kā arī veido dizaina maketus.
Aģentūra „Absolute Ltd” lielu uzmanību pievērš katra klienta vēlmēm un vajadzībām, cenšas tās izprast. Atbilstoši tam ko klients vēlas tiek izstrādāti mērķi, pēc tam stratēģija un tad realizācija, lai sasniegtu kvalitatīvu gala rezultātu.
Korporatīvo un mārketinga aģentūra „Absolute Ltd” devīze, pēc kuras vadās strādājot ikdienā: „Mēs nemeklējam vienkāršotos ceļus un standarta risinājumus, bet katru jauno uzdevumu uztveram kā izaicinājumu, kā iespēju cīnīties ar vides inerci, radot tajā kustību, lai to pakļautu mūsu uzdevumiem un sasniegt uzstādītos mērķus. Tas nav vienkārši, bet vienmēr ir interesanti, un, jo sarežģītāks ir uzdevumi, jo patīkamākas uzvaras.”
Aģentūras „Absolute Ltd” darba struktūrā ietilpst:
Mērķu noteikšana- kad ierodas klients un vēlas lai tiktu virzīts viņa produkts vai pakalpojums, sākumā tiek rūpīgi noteikti mērķi, lai laika gaitā nepazaudētu sākotnējos klienta vēlmi.
Korporatīva komunikācija- aģentūra izstrādā stratēģijas, lai stiprinātu uzņēmuma vai produkta tēlu tirgū
Stratēģiju izstrāde- stratēģijas veidošana uzņēmumiem, produktiem, zīmoliem. Stratēģiju izstrādā, tā lai gala rezultātā būtu sasniegs mērķis.
Mārketinga komunikācija- pārdošanas veicināšanas akcijas, reklāmas kampaņu izstrāde un realizācija. Lai sasniegtu mērķi notiek komunikācija ar televīzijas, radio, preses, interneta, vides un visu veidu drukas reklāmas palīdzību.
Dizaina izstrāde- reklāmas produktu dizainu izstrāde, kurā ietilpst: WEB dizains, 3 D modulēšana, korporatīvais stils.…

Author's comment
Atlants